Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Eylül '11

 
Kategori
Deneme
 

Hiçbir şey olmamak

Bazen hayatın çok boş olduğunu düşünüyorum. Hiçbir şey yapasım gelmiyor. Yaptığım şeylerin sonuca ulaşmaması belki canımı sıkan, bilemiyorum...

Hepimizin hayatta idealleri var, biliyorum. Ve bu ideallerin peşinden koşarken bazen neleri yitirdiğimizin farkına bile varamayız. Yitirdiklerimizden ziyade sonuca da ulaşamazsak -istediğimiz sürede- bizden umutsuzu yoktur. Şöyle geçmişten bugünüme bir yolculuğa çıktım... Lise yılları, üniversite, ev hanımlığı mı ?

Başarılı bir lise dönemi geçirdim. Küçük bir kasabanın içinde büyük bir öğrenciydim. Kocaman hedeflerim vardı, küçücük yerde kendimi bir yere koyamıyordum. Boğulacaksam büyük denizde boğulmalıyım, demedim ama... 2003 yılında üniversiteyi kazandığımda benden mutlusu yoktu. Ege Üniversitesi Türk Dili ve Edebiyatı. En çok istediğim bölüm. 3.tercihim. Daha ne olsun... Sonrası bir yükseliş dönemi... Ver elini asistanlık, doçentlik; hiç olmadı öğretmen olacaktım.

İnsanın hayatı bazen elinde olmadan farklı bir yöne kayabiliyormuş. Üniversite hayalim gerçekleşmişti, şimdi sırasıyla elimden ne geliyorsa yapacaktım. Hazırlık sınıfının sonunda babamı kaybettim. Büyük bir yıkımdı. E hayatın zorlukları annemin üzerine yıkılmışken ben de bir şeyler yapmalıydım. Hem okumak hem sıkıntılarla baş etmek zor. 2 yılım annemin desteğiyle harika geçti.3. yılımda tökezledim. Bir yıl sonra tekrar ayağa kalksam da hiçbir şey eskisi gibi değildi. Hedeflerimden çok uzaklaşmış gördüm kendimi. Bunun yanında bir de formasyon alamayacağımı öğrenmek beni yıktı. Biraz çabaladım ama çok yorulmuştum...

Şükür okulumu bitirdim.Şimdi ne mi yapıyorum? Evlendim... Ev hanımı oldum. Tabi ki çok mutluyum fakat asıl sorunum bunca yıl bu kadar zorlukla çaba sarfettikten sonra hiçbir şey olamamak.

Sadece bir diplomam var. Sıfatım belli değil? Ev hanımlığı acayip geliyor. (Sırası gelmişken şunu da söyleyeyim ev hanımlığına lafım yok annem de ev hanımıydı sonuçta. )

Şimdi formasyon çıkacak mı diye her gün internette sayfa sayfa geziniyorum. Bazen hayal kırıklığına uğruyorum, bazen umutlanıyorum. Ayrıca Kpss için kurs araştırması içerisindeyim. Malum uygun fiyata ne bulabilirim. Hayat işte hep bir koşuşturmaca...

 Bakalım daha neler olacak... Bir hiç olmamak için dinlenmek yok...

 
Toplam blog
: 12
: 1828
Kayıt tarihi
: 24.07.07
 
 

..