Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mayıs '11

 
Kategori
Şiir
 

Hiçbir şeyim

Hiçbir şeyim
 

Ateşlere Verdin Yüreğini


Öyle bir noktasına geliyorum ki yaşamın,
koşup dağlara gidesim geliyor
dağları yarıp sana ulaşmak için.
 
Bağıra bağıra
gökyüzünde özgürlük türküleri 
dağ başlarında sevdamız
kuşların kanadında şiirlerimiz
haykırıyor
‘’ölmedik, işte tam buradayız’’ 
anla diye.
 
Kavgaların arasından sıyrılarak
çıplak ayaklarımla basarak toprağa 
bedenimden çıkmak istiyorum.
gözyaşımla büyüttüğüm çiçekleri
yüreğimden kopararak
avuçlarında öpüp koklayasın diye değil
bana ağır geldiğinden 
yani ölüm ağır bastığından 
tüm nefretini kusarcasına 
boğarak tüm sevgimi
sokak köpeklerine atasın diye 
güzel çirkin, iyi kötü ruhuna atmak istiyorum.
 
Al… hepsi bu!
 
ve artık,
kapının arkasında ışık var mı
yoksa ay karanlık değil mi, diye
düşünmek istemiyorum
dünü, bugünü, yarını…
 
Artık hiçbir şeyim
ve hiçbir şey olmak istemiyorum 
zaten dağlar daha büyük 
yollar daha bir uzak tahmin ettiğimden 
ve sen Ay’ın karanlık tarafındasın
yani görünmeyen yanı
yani tahmin ettiğinden daha güçsüzüm
aslında hiçbir şeyim
ya da hiçbir şey değilim.
                       
                  
2005 Meydancık/Artvin (Mısırlı)

 

 
Toplam blog
: 10
: 275
Kayıt tarihi
: 27.04.11
 
 

1985'te Balıkesir'in Bigadiç ilçesinde doğdu. İzmirlidir. Sahne Tozu Tiyatrosu'nda iki yıl oyuncu..