Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

06 Mayıs '10

 
Kategori
Güncel
 

HIDIRELLEZ GECESİ NELER YAPILIR? Hıdırellez Tılsımı Zayıflatıyor!

HIDIRELLEZ GECESİ NELER YAPILIR? Hıdırellez Tılsımı Zayıflatıyor!
 

İnternet


Hıdırellez'de zayıfladınız zayıfladınız; yoksa ölene kadar şişman kaldınız!...

''Hıdırellez Tılsımı'' zayıflatıyormuş efendim.

Keşke bu haberi çok daha önce duysaydım da bende sizlere daha önce haber verebilseydim..

Artık kısmet diyelim ve bu kadar gecikmeyle yetinelim..

Bakalım bakalım, bugün kimlere nasip olacak bu haberi okumak ve sonrasında zayıflamak.. Önce bana. Önce bana..

Kendimce, pek belli etmesem de kilolarımla boğuşan ve etrafa çaktırmadan mücadele vermeye çalışan bir şişkoyum! (İnşallah zayıflayacağım!)

Bu kilolar bana akraba olduğundan beri, neleri denemedim ki. Şimdilerde, TV'lerde anlı - şanlı isimleriyle, bizlere zayıflamamız için önerilerde bulunan diyetisyenler, beslenme uzmanları, akupunturcular, ve vs.ler, daha bu kadar şöhretli olmadan önce; ben kendilerini haftada bir gün mutlaka ziyaret ederdim.

Elbette zayıfladım. Hatta bir ayda 10'kilolar (!) bile verdim.. Ama 2 misli olarak geri aldım verdiğim kiloları..

İster inanın, isterseniz inanmayın. Ben duyduğumu aktarıyorum.. Ve ne yalan söyliyeyim ki yarın bunu deneyeceğim.. Olur mu olur. Olmazsa da o zaman ölene kadar yürümeye ve yüzmeye devam diyorum!

Benim başka çarem yok! Siz de varsa söyleyin?

Sevgili tombişler,

İşte geldik en can alıcı bölüme:

Bir rivayete göre; Tekirdağ yöresinde, (halk arasında) Hıdırellez günü elinize sakın sabun sürmeyin! Derlermiş... Çünkü; insanın sabun gibi eriyip, zayıflıyacağına inanılıyormuş.. Hadi ya.

Ben bunu duyarım da bu geceden itibaren sabun kalıplarıyla uyumam mı? Yarın akşama kadar sabunla sıkı-fıkı olmam mı, yıkanmam mı? Demek istediğim efendim, yarın ''Hıdırellez'' sabunla haşır-neşir olabildiğiniz kadar olun. Denemesi bir sabun fiyatına.

Sağlık huzur içinde ama gerçeklerle yaşayınız... :)

Daima sevgiyle.

Ben Sabiha Rana ''Melekler Yüreğinizden Öpsün''

(Bakınız bizden size iletmesi ama bu tılsımı paylaşabildiğiniz kadar paylaşın (gönderin) çünkü; acayip sevap. Ayrıca bu blog 2. basımdır biline!)

****

HIDIRELLEZ NEDİR? Hıdırellez'de Neler Yapılır?

HIDIRELLEZ DUASI!

HIDIRELLEZ Hikayesi? (Hızır ile İlyas)

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..