Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mayıs '13

 
Kategori
İnançlar
 

Hıdrellez duası

Hıdrellez duası
 

Sevgili Allahım,

Ben bazen unutsam da seni… Sen beni hiç unutmazsın. Ben bazen unutsam da özümü... Sen hiç bıkmadan bana hatırlatırsın. Bunun için sana şükürler olsun. Bu hıdrellez gecesinde, senden gelen parçamın gücüyle, dileklerimin  yaşamımda tezahür etmesini niyet ediyorum. Bana şah damarımdan yakın olan özümün  farkında olmayı seçiyor ve hayallerimin bu alemde yaşanır olmasını niyet ediyorum.

Biliyorum ki bugün kalbimden geçen dilekleri yazarak, yazdıklarımı sesli olarak okuyarak, okuduğum dilekleri dinleyerek, duyduklarımın resimlerini çizerek ve bu resimlere dokunarak, niyet tohumlarını ektim. Seninde desteğinle tezahür ettiremeyeceğim hiçbir dilek yoktur. Bundan eminim. Kalbimin en saf hissedişleriyle sana yalvarıyor, senin  azametinin, büyüklüğünün karşısında hiçliğimle sana sığınıyorum. 

Senin izninle, benim ve tüm evrenin en yüksek hayrına olacak şekilde, bu dileklerimin gerçekleşmesini niyet ediyorum. Olmakta olan her şeye şükür, şükranla...Bu eşsiz buluşmayı bana nasip ettiğin için teşekkür ederim.  Hamd yalnızca sana aittir.

                                                                                                         Ayperi Ferda Oral 

                                                                                                           Eğitimci Yazar 

                                                                                                       

 
Toplam blog
: 103
: 6084
Kayıt tarihi
: 06.02.13
 
 

Hacettepe Üniversitesi  İngiliz Dil Öğretmenliği mezunu Ayperi Ferda Oral, üstatlardan, Metafizik..