Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ağustos '11

 
Kategori
Mizah
 

Hıhı...

Hıhı...
 

Hıhı… 

- Günaydın… 

- … 

- Mahir, günaydın dedik… 

- … 

- Mahirrrrr! Gün diyorum, aydın diyorum… 

- Ben daha kalkmadım. Ne günaydını… 

(İftara doğru… Huzura doğru gibi bi şey herhalde… Son bir saat…) 

- Akşam ne var yemekte? 

- (Baş hareketiyle) Bilmiyorum… 

- Acıkmadın mı? 

- Senin işin yok mu? Git yengeye yardım etsene… Bana soru sorma, beni yok say! Senin yüzünden üç cümle kurdum. 

- Doğruya… Mahir efendi oruç tutmuş. Bana mı tutuyorsun orucu? 

- Asrın esprisini yapardım şimdi sana, anlardın sen ama… Orucum kardeşim, uzak dur benden… 

(İftara doğru yürüyüş başlar. Son demler… Son 30 dakika…) 

Bir lira verilir, parmakla zafer işareti yapılır fırıncıya… 

- İki ekmek mi? 

- Yok, emeğinin karşılığını alıyor musun diye eylem yapıyorum. 

- Ney abi, anlamadım. 

- İki ekmek anam, iki ekmek! 

(Apartmanın önündeyim… 20 dakika…) 

- Oruçsun galiba Mahir… (1. Kat, cennete gideceklerin listesini tutan teyzemiz.) 

- Hıhı… 

- Hoş geldin… 

- TRT’yi açsana… 

- Tamam canım… 

- Çay suyunu koydun mu? 

- Koydum… Birazdan demleyeceğim… 

- Susadın mı? 

- Hıhı… 

twitter.com/mahirtemur 

 
Toplam blog
: 110
: 521
Kayıt tarihi
: 21.12.09
 
 

1979 Malatya doğumluyum... Evreni kendi gözlüğümden (0,50-0,75) görmeye çalışan bir yazarım... Dü..