Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Şubat '12

 
Kategori
Şiir
 

Hiiç iyiyim

Hiiç iyiyim
 

merhaba


o kadar zaman sonra 'merhaba'  dedin.

o kadar zaman diyorum çünkü bilmiyorum kaç zaman geçti sayamadım.

ama yalan söylemeyeceğim ilk başlarda sayıyordum,1 gün, 2 gün,1 ay 2 ay, 1 yıl, 2 yıl

hakikaten ya ne çok geçmiş 'o kadar zaman'

tabi haberini alıyordum zaman zaman

duydum sende beni soruyormuşsun

kardeşime ilk beni sorduğun zamanı hiç unutmuyorum

-'nasıl ne yapıyor' demişsin

dedim peki sen ne dedin?

-'hiiç iyi dedim.' dedi

evet bu kadar diyebilmiş,gerçi başka ne diyecekti ki iyiydim,yani öyle görünüyordum,

o gece bir şeye karar verdim farklı bambaşka birşeyler yapmaya

çünKü bir daha beni sorduğunda çok şeyler anlatmalarını istedim,dişe dokunur olağan dışı çok şey anlatmalarını..

ve yaptım sırf sen beni sorduğunda sana saatlerce beni anlatsınlar diye

saçma sapan, komik, hüzünlü daha doğrusu bir çok şey yaptım

tamda bu satırları yazmadan 10 dk önce bu kez bana beni sordun

-nasılsın?

bende sadece 

- hiiç iyi 

dedim, o kadar başka birşey diyemedim

şimdi anladım sensiz ne yaparsam yapayım ne yaşarsam yaşayım 

aslında yaptığım da yaşadığımda koskoca bi 

HİİÇ...

 

 
Toplam blog
: 7
: 199
Kayıt tarihi
: 10.01.12
 
 

Dokuz Eylül Üniversitesi Fen ve Teknoloji bölümünden mezun oldum  sonra malum her eğitimcinin der..