Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Eylül '15

 
Kategori
İlişkiler
 

Hiiişt! Masalcıbaşı, n'aber! Özledin mi beni?

Hiiişt! Masalcıbaşı, n'aber! Özledin mi beni?
 

Belki arada bir de kukla olmalısın. Kafan yorulduğunda, başkaları değiştirsin, senin dışındakiler kontrol etsin dünyayı.


Sesin soluğun çıkmadı bu ara... Sormadın bu garip adamı... Arama zaten... Cebim kapalı... Duyamazsın sesimi... Görsem de açmam telefonunu... Maymun gözünü açtı kızım! Öyle iki muz, bi fıstığa düzelmez artık aramız... E, kallavi hikayelerin de bi yere kadar. İlelebet uyutamazsın bu adamı...

Eskiden, ne güzeldi değil mi? Sen anlatır dururdun; yeni yeni, püsküllü oymalı, kenarları kanaviçeli öykülerini... Ben de dinlerdim saf saf... Gözü tam açılmamış, yeni yetme bi velet gibi...

Hiç inanmasam da, arda bir duymak hoşuma giderdi: “Seni çok seviyorum canım!” türü mavralarını...

Kendime derdim ki: “ Bırak oğlum, bırak! O da öyle eğlensin. Görüyorsun işte! Tipik bir masalcıbaşı bu. Senden çok, kendine anlatır mesellerini... Sen de yer yutar gibi yaptın mıydı; havalara uçardı garibim!.. “ Aha da bi salağı daha kandırdım!,”diye inileyerek!..

Ama bende de eşşeklik var haa! Milletin gökte arayıp yerde bulamadığını; iti itileyivedim. Neymiş! Ben yemez mişim bu numaraları! Hadi ordan! Seni gidi Kocaoğlan! Masalcı teyze anlatırken öyle demiyodun ama! Arada bir de, ağzının suyu akı akıverirdi karıya! Bazen de kalbin mi gümbürdüyordu ne!..

Şimdi kalkmış, hayalci kadına sallıyon; Öyle mi? Seni gidi öküz! Sen ne anlarsın masaldan, neyimden?!.. Aha da hala ağzının içine bakıveriyola masalcı avradın… Ne de güzel, “Canım, cicim, tatlım!” deyi deyiveriyo onlara da öyle!

Desene, “Ben bi hıyarlık ettim! Bilemedim değerini… Ne de güzel uyuturdu avucunda!.. Hemi de horul horul!” Şimdi kalkmış, hayalcibaşı kızımıza sokuşturuveriyo lafları; bi de hiç utanmadan!..

Ben mi didim sana, git masalcıbaşıyla eyleş diye? Bili bilivermez misin? Onla, her dinleyenle seviştiriverirler gönüllerini... Maksat, tribünler dolsun! Hanım teyze, yok yok, pardon! Hanım abla, azıcık gönlünü avutsun.

Sen de amma gadar herif çıktın haa! Bırak, eğleşiversin gadıncağaz... N’olcek! Kıyamet mi kopuvecek! Sıkılınca gidiverir zaten onla. Acık daha eğleyeydin ya aplayı... Canın mı çıkadı yoğusa?!

Ama yok! Her şeyi beyimiz bili; değel mi? Bi halt anladığı da yok emmee!.. Yuvalanıp gidiyo işte! Bi masalcıbaşı hatun bulduydu gendine... Sonunda o da hikaye çıktı. Tıpkı anlattıkları gibi…

Boşve sen masalcı gızım!.. Sana adam çok!.. Bu kütük sana göre değil!.. Hem sen, okumuş, yazmış kadınsın… Git kendine daha iyi birini bul…

 

Not: Yazıda kullanılan görsel internetten alınmıştır.

 

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..