Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Temmuz '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hıımmmmmmm!!! Yolunu bulan, su canım su

Hıımmmmmmm!!! Yolunu bulan, su canım su
 

Anlamakta güçlük çektiğiniz şeyleri boşuna anlamak için çabalamayın.

Kesin atın kafanızdan..

Yoksa inanın delirmek işten bile değil…

Kafanızdaki arapsaçına dönen düşünceler, sizin peşinizi bırakmaz siz peşini bırakmazsanız.

Ve bir bakarsınız, daha az gülen,

daha çok oflayan

ve hayatı siyah beyaz

dahası siyah gören bir insan olmuşsunuz.

Mutsuz insan….

Olmuşsunuz.

İnançlarınızın yıkıldığını hissedip,

bir bilinmez olduğunuzu düşünürsünüz koskoca evrende.

O yüzden….

Çözüm aramayın,

Boş verin gitsin.

İnanın; su akar, yolunu bulur…

En derin yaralar, en büyük acılar, belalar, sıkıntılar unutuluyorsa zamanla.

Güneşin karanlıklar arasında kalmayıp, doğduğu gibi bu gün ağlarken yarın gülersiniz sizde.

Kulağımda Tanju Okan’ın benim en iyi dostum içkim sigaram…

Arkası Öyle sarhoş olsam, hasret…

Ne ses yarabbi…

Aman abi insanın ekmek parası yok iken içkiye, sigaraya nerden para bulacakta…

İçip efkâr dağıtacak?

Artık efkârı, çözümsüz sorunları dağıtmanın yolu…

Biraz, ne birazı kanlı olmakta…

Baksanıza Mersin’de son örneği…

Küçük kardeş, ağabeyi, anneyi, babayı katletmiş…

Sağıma soluma baktım, gardımı aldım ya.

Ne gelirse bela en yakınından geliyor mu ne?

Sözler adabın taşlarını delip geçmekte.

Hem de ne delmekte. Erkeği, kadını, genç beyi, genç bayanı…

Ne demiştik Nefise?

Yukarıda boşuna mı ahkâm kestin durdun.?

Hıııı!

Aman boş verin diye.

Kendin söylüyorsun, kendin uymuyorsun.

Ya bana ne bakıyorsunuz?

İstisnayi bir insanım sonuçta.

Hem de ne istisnay…

Allahlık…

İlla ki düşünmek, illa ki buluttan nem kapmak için bulurum bir sebep.

O nem bir şekilde gözyaşı olarak yanaklarımdadır hep.

Hiç düşmeyen gözyaşı hep bulunur bende yedekte…

Üzüntüde de , sevinçte de gözyaşı.

Çaya, çorbaya limonnnn…

Çekkkkkk

Vah! Nefise, vah!

Hoca verir talkımı…

Boş ver abi sen; dediğini dinle yolundan gitme…

Vallahi ben demedim, atalar demiş…

Bol bereketli, sevdiklerinizle olduğunuz bir hafta ….

Dualarımda….

 
Toplam blog
: 334
: 456
Kayıt tarihi
: 26.07.07
 
 

Yaşama değer veren bakış açısıyla biraz antika sayılabilecek düşüncelere sahip bir insanım. Geçmişte..