Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ekim '13

 
Kategori
Şiir
 

Hilal'e sarılmaya çalışan Venüs'ün çabası

Hilal'e sarılmaya çalışan Venüs'ün çabası
 

Hilale sarılmaya çalışan venüsün çabası


Asker doğdum,
Adım Altay'lardan, atam Türk'ten yadigar..
Harflerim gergin, kelimeler sert, cümleler disiplinli...
Düşünceler tekdüze..
Reklerde seçiciydim,...
Kırmızı ve beyazdı en sevdiklerim,
Sevgi denince" Vatan",
Al kanlarda dalgalanan,
Hilal'e sarılmaya çalışan Venüs'ün çabasıydı
Anladığım aşktan...
Şimdilerde gene askerim..
Adımın önünde birtakım sıfatlar oluştu zaman zaman...
Düşüncelerim ilkeli,
Harflerim mi ? Gevşek...
Kelimelerim esnek, cümlelerim iteatsiz
Vatan ve bayrak sevgim hiç bitmeyecek
Aşk...
Yardana aittir aşk,
Yaradandan ötürü yaradılana aşktır temam.
Asker doğdum, asker öleceğim
Ölünceye dek M.Kemal'in ilkelerine hizmet edeceğim...
 
Cihangir Ekmekçi
* Ay ve yıldızın şehit kanlarında yansıması

 

 

 

 
Toplam blog
: 95
: 168
Kayıt tarihi
: 25.06.13
 
 

Uzun yıllar Türk Milleti'nin emrinde çalıştım. Emekli olduktan sonra, Plastik sanatlar ve edebiya..