Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '16

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Hilal-i Ahmer A.Ş.

Hilal-i Ahmer A.Ş.
 

Yeni kuracağım tur şirketimin adını söylüyorum;

"HiLAL-i AHMER A.Ş." Logosu bile hazır.

Son yıllarda mesaimizin ve enerjimizin %90'ı eşe, dosta hatta halka "bedava" danışma hizmeti vermek. Bari adına yakışır bir hizmet verelim.

Gün aşırı sorarlar;

- Booking'de Roma'da 3 otel arasında kaldım. Rica etsem bir bakar mısınız, hangisi iyidir acaba ?.

- Londra'da Oxford Street'e yakın otel tavsiye eder misiniz ?

- Cem, sen bilirsin. Newyork'da hangi Restoranlara, hangi Show'lara  gitmeliyim ?

- Abi Amsterdam'da clubber takılabileceğimiz bir gece kulübü söylesene.

- Cem, Katmandu'ya direkt uçuş yok. Hangi havayolunu tavsiye edersin? Aktarmada bekleme süreleri nedir? Hangisi ucuzdur? Oradan bakayım bilete.

Hatta abartırlar,

- Bir Orta Amerika turu yapacağım da, nereden başlasam. Bana bir "route" çizer misin?

Daha da abartırlar;

- "X"  oteli aradım. Fiyat aldım. Senin acenta komisyonun vardır, bari sen al da acenta  komisyonundan faydalanalım

- Avusturalya'da bana tavsiye edebileceğin bir acenta var mı? Türk olursa sevinirim.

Ufak tefek sorulara tabi ki açığız ama abartırlarsa şöyle cevap veriyorum;

Ne iş yaptığını biliyorsam, kendi iş kolunda bana bedava hizmet verip vermeyeceğini soruyorum; Mesela; Avukat ise bedava davalarımı alıp almayacağını, Doktor ise 7 sülaleme bedava bakıp bakmayacağını, Tüccar ise bedava mal verip vermeyeceğini...

Ben 30 küsur sene bu meslekte nerede ne var, hangi otel iyidir, hangi acenta iyi servis verir, nerede ne yenir, ne yapılır, ne görülür ? deneye, yanıla, kazıklana kazıklana öğreneyim. Sonra sana bu 30 senede öğrendiklerimi, tecrübelerimi tek bir telefonla 5 kuruş kazanmadan aktarayım? Öyle mi?

Yok öyle yağma Hasan'ın böreği. Al turunu, otelini, vereyim sana her türlü servisini.

Nokta.!

 
Toplam blog
: 305
: 4038
Kayıt tarihi
: 23.01.07
 
 

Kayseri doğumlu, 1977'den beri Sektörde (Otel, Çarşı, Yurtdışı Acente, Profesyonel Turist Rehberi..