Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Eylül '08

 
Kategori
Magazin
 

Hilal işini bilir

Hilal işini bilir
 

İş bilenin...


Cüretkar pozlarıyla gündemden düşmeyen Hilal Cebeci, Fatih'te bir eve girerken tepeden tırnağa kapalı bir kıyafetle görüntülenmiş.

Kimler görüntüledi masum Hilal'i?

Gazeteciler.

Gazeteciler o kıyafete bürünen bir kişiyi nasıl tanıdı, nasıl Hilal olduğunu anladı, sırtında 'Hilal' mi yazıyordu?

Hayır.

Gazetecilerin üstün kabiliyeti miydi tanımak, meslek sırrı mıydı neydi?

"Ben bu şekilde giyineceğim", ya da "Sen bu şekilde giyin" birbirimizden haberdar olalım, çekim yapalım.

Maksat muhabbet olsun, biraz da reklam olsun.

Hepsi bu.

"Değil mi Hilal?"

Hilal daha sonra, "Ben işim gereğimini etek, dekolteli elbiseler giyerim ama
normal hayatımda herkes gibiyim. Ayrıca ben o tesettürlü kıyafeti bir ev sohbetine giderken giydim. Orada dini sohbetlerimiz olduğu için böyle giyindim" demesi lazımdı. Onu da dedi.

Bu kadar basit. İşlem tamam.

Onu bu kıyafetle görenler şaşırmış. Kimse şaşırmasın, ben de Hilal'i şarkı söylerken gördüğümde şaşırıyorum.

"Acaba şakkıcı mıydı?" diye.

Hilal'de bu kıyafet durmaz.

Zaten normalde bile hiç bir kıyafet durmadığı için bunu rahatlıkla söyleyebiliyorum.

Olsun Hilal, sen işini bilirsin...

 
Toplam blog
: 660
: 862
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Atatürk, cumhuriyet ve Türkçe sevdalısıyım. Hayatımda hiçbir konu veya olay karşısında 'keşke' de..