Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ekim '20

 
Kategori
Deneme
 

Hım dım hım

Yanındaki kim?

Bir yerde birini arıyoruz. O birini bulunca başka birine ulaşacağız. Sonuç? O başka birini bulunca sonuç ortaya çıkacak. Olumlu olumsuz? O ortadan kalkarsa olumlu, biz zayi olursak, olumsuz. Sen hangi belaya karıştın böyle! Karıştırma!!

Bu onun sesi.

Ve onunla konuşuyor. Çabuk bulduk. Çabuk saklan, bizi görmesin. O yukarıda, biz aşağıdayız, bizi göremez. Olsun, yine de dikkatli olalım. Bu kadar kolay olacağını düşünmemiştim. Daha bir şey olmadı, haydi, davran!

Bu da kim?

İşi bozacak! Onu buradan uzaklaştırmalıyız. Görev sende. Bende. Bu nasıl böyle birden bire alev aldı, ne oluyoruz?! Kaç, kaaaaç!...Ama, ama orada insanlar var, onlar zarar görecekler, olmadı, olamaz! Kaçtı mı? Kaçtı gitti. Sen ne yapacaksın?

Sizde yemek yoksa, çocuğu bize gönder, bizde yemek var, karnı doyar, demişti en son o, telefonda.

Yanıyor, her yan yanıyor ve çığlıklar, tanıdık tanımadık yüzler ve ....Nereye gideceksin? Bilmiyorum, çok ama çok korkuyorum, bu işin sonu nereye varacak, bilemiyorum, ne yapacağım ben, ne!? Gitmeliyim, buradan hemen uzaklaşmalıyım.

Olan oldu, yapacak bir şey yok!

Kim yaptı bunu, kim, bir gören yok mu, kim!?! O çoktan kaçtı, ben henüz kaçamadım ve beni yakalayacaklar gibi, yakalanırsam ben ne derim?! Beni tanırlar da, ah o utanç hali; hayır hayır, hemen kaybolmalıyım.

Bu bu bu, hım dım hım; bu bu bu, hım dım hım; bu bu bu, hım dım hım.

Ş.Y.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..