Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '17

 
Kategori
Dünya
Okunma Sayısı
972
 

Hindistan fakir olsa nolur ki 70 yıldır yemeden içmeden yaşayan Hintli varmış!

Hindistan fakir olsa nolur ki 70 yıldır yemeden içmeden yaşayan Hintli varmış!
 

70 yıldır yemek yemeden, su içmeden yaşayan 83 yaşındaki Hintli yogi, doktorlar tarafından incelenmeye alındı. Yapılacak tahliller sonucu yogiyi ayakta tutan enerjinin kaynağı bulunacak
Gujarat eyaletinde yaşayan yaşlı yogi, 8 yaşındayken bir “tanrıça” tarafından takdis edileli beri yiyip içmediğini söylüyor.

Hindistan’da 70 yılı aşkın süredir yemek yemediğini, su içmediğini söyleyen 83 yaşındaki yogi (yoga yapan), durumunu merak eden doktorlar tarafından hastanede gözlem altına alındı. Bu müthiş iddiayı  incelemeye değer bulan 30 doktordan oluşan özel bir ekip, Prahlad Jani adlı yogiyi Ahmedabad Hastanesi’nde bazı testlerden geçiriyor.

1 milyar 300 milyon kişi bu kadarcık bir ülkede (3 milyon km2, Türkiye’nin 4 katı; bu durumda nüfusu da 4*80 milyon=320 milyon olması lazım)nasıl yaşıyor diye düşünüyordum, meğer nedeni buymuş.

Bırakın 70 yılı 70 saat bile aç kalınmaz(Ama ben kaldım, o ayrı) nasıl olabilir böyle bir şey? Ama bilgiler gerçek gibi görünüyor. Tabii ki bu bir iddia. Zaten doktorlar o kişinin bir şey yiyip içmediğini tespit ederler.

Gerçi dünyanın çeşitli yerlerinde de buna benzer haberler duyuyoruz. Tabii ki gerçeği yansıtmayabilir de. Ama sonuçta özellikle Hindistan’da, yoga yapan bilge kimselerle ilgili böyle şehir efsaneleri anlatılıyor. Konunun incelenmesi gerekir diye düşünüyorum.

Abbas Oğuz bu blog'u önerdi.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Ben de bunla ilgili bir yazı yazmıştım. Gerçeğe yakın gibi! Belki Suyun, bizim bilmediğimiz mucizevi bir yanı vardır. Son araştırmalar sindirim sisteminde yeni bir organ bulunduğundan bahsetmekte,güzel bir konu, elinize yüreğinize sağlık saygılar.

Berrakça 
 02.06.2017 13:40
Cevap :
"Son araştırmalar sindirim sisteminde yeni bir organ bulunduğundan bahsetmekte" Böyle bir şey ben de duydum galiba...  05.06.2017 14:49
 

Yemeden iki aya yakın yaşanır,ama susuz bir hafta yaşanmaz. Yogo ile vücuda havadan besin ve ışıktan enerji mi depoluyor bu yogi kardeşimiz,yoksa farklı bir makinizmaya mı sahip.Vücut serum benzeri besin üretebilir mi ki? Mistik bir olay da başından geçmiş dediğine göre.Ama neyse ki doktorlar incelemeye almışlar,sonucu bizler de öğreniriz herhalde.Öyle bir şey olsa yaşam ve anlayış şekli değişebilir...İlginç bir konuydu.Selam ve saygılar.

Abbas Oğuz 
 29.05.2017 23:40
Cevap :
"Yemeden iki aya yakın yaşanır,ama susuz bir hafta yaşanmaz. Yogo ile vücuda havadan besin ve ışıktan enerji mi depoluyor bu yogi kardeşimiz,yoksa farklı bir makinizmaya mı sahip." Valla ben de çok merak ettim, selamlar.  31.05.2017 11:20
 

Kimileri doymak bilmiyor.Dünyadaki insanlar,bu Hintliler gibi yaşasalar,dünyada kıtlık da yokluk da olmaz.Esenlikler dilerim.

Hüseyin Başdoğan 
 29.05.2017 16:52
Cevap :
Bu Hintliler gibi yaşanır mı dersiniz; 70 yıl hiçbir şey yemeden...  31.05.2017 12:17
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 4647
Toplam yorum
: 12561
Toplam mesaj
: 282
Ort. okunma sayısı
: 672
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster