Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Hint kumaşı

Hint kumaşı
 

aşk..dön ölümden..


"Kapıları çalan benim..kapıları birer birer.."

Güneş parçalansa

Deniz taşsa

Gökyüzü düşse yere..

Birden bire başlayan hayat, ansızın bitmese

Nefret edecek kadar sevmesem hayatı!

Aklımın şımarık zincirleri, blöf yapmayı bıraksa..

Aksa tıkadığı deliklerinden

Barışsa annesiyle

Öpse dudağından kaldırımların

Yürüyebilse yalınayak

Tutsa elinden küçük bir çocuğun

Yaslasa başını rüzgara

Güvense el'lere..

"Kapıları çalan benim..kapıları birer birer.."

Korkmasa!

"Kapıları çalan benim..kapıları birer birer.."

Ya da korksa!

Beni benimle bırakma..

http://www.dailymotion.com/video/x5y9fb_yasemin-mori-aslynda-bir-konu-var_music

 
Toplam blog
: 164
: 380
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

"Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı..