Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Kasım '16

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hip hop selamı mı?

Hip hop selamı mı?
 

Başkan Obama zarif bir şekilde yumruklaşıyor...Hip Hopvari...Resim int. alıntı


(twerking) Törkink fırtınası mı?

Acilen doktoruma uğradım; bana ayıracağı birkaç dakikayı en verimli bir şekilde kullanmak için darbeli darbesiz tüm uzuvlarım -hazır ol- vaziyetinde.

Doktor hanımın “ Bugün randevusuz geldiğinize göre ciddi bir durum söz konusu olmalı” sorusunu tam yanıtlarken vallahi de billahi de lafı ağzıma tıkadı.

Yani biz kendisiyle senli benli değiliz.

Tansiyon gastrit mafsal ağrıları dışındaki konulara da hiç değinmemiştik; yırtık yamalı pantolonlar hiç sohbet konumuz olmamıştı.

Olmamıştı çünkü bu genç doktor kısacık bir tatile çıkan ev doktorumu temsilen benimle ilgileniyordu.

Hepi topu iki sorum olacaktı kendisine  “Modayı yakından takip ediyorsunuz yırtık yamalı pantolon giyiyorsunuz” deyince şaşırdım utandım “kalıbı rahat bir pantolon; yamasızını bulamadım da” nerdeyse özür dileyeceğim. Soracaklarımı unuttum.

HİP HOPVARİ tokalaşma…

Tabii ki yeni öğrendiğim selamlaşma tarzını pratiğe geçiremedim.

İçinden "Kadın almış başını gidiyor" demesin diye...  

Koskoca klasik sıkı fıkı bir tokalaşmayla yanından ayrıldım.

No Hands! High Five!

Aberystwth Üniversitesinin araştıran uzman ekibine göre tokalaşmak; hiç de sağlıklı bir alışkanlık değil beş parmağı bu işe bulaştırmamak gerekiyormuş.

Beş parmak yumruk pozisyonundayken; karşı tarafın yumruğuyla öpüşmeliymiş.

Virüs mikrop hastalık bulaşması yüzde on beşlere kadar düşüyormuş.

Tokalaşma halinde zafer yüzde doksan bakterilerin oluyormuş.

Ben de sağlak! olduğum için sağ yumruğumu kullanacağım.

Göz morartarak kaş yaracağım.

Kimlerin?

Eline beline hâkim olamayan mikropların…Mikrop o kadar küçüktür ki; gözünü kaşını nasıl bulacağım?

Bir de twerking meselesi var.

Popo sallamak hızlı hızlı ritmik bir şekilde müzik eşliğinde…

Çok sağlıklı diyorlar yalnız benim ona kafam pek yatmadı.

Bu denli sallamak adamı fıtık eder.

Zarafeti göz önünde tutarak yumruklaşmak bana göre daha hoş…

Alev Meisel Berlin

27.11. 2016 Pazar  

 
Toplam blog
: 584
: 853
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

Dinleyenin olmadığı yerde anlatmanın önemi! Nasıl YAZAN oldum. 'Yalnız doğar, yalnız göçer' eskile..