Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Eylül '12

 
Kategori
TV Programları
 

Hiperaktif bir dans tutkunu: Jessi Saliha Manson – Yetenek Sizsiniz Türkiye (15/09/2012)

Hiperaktif bir dans tutkunu: Jessi Saliha Manson – Yetenek Sizsiniz Türkiye (15/09/2012)
 

Hikayesi çok uzun, o yüzden kısa keseceğim… Kendisi bir lise öğrencisi, dansa yüreğini koymuş çıkmış ekrana… Bir de idolü var, Jessi Manson … Adını alıp biraz da abartarak lakap yapmış… İnanılmaz bir sahne enerjisine sahip ve yerinde duramadığı için hakkında tam olarak bir izlenim edinemiyorsunuz…

Çünkü ya şımaracak ve yarışmaya erken veda edecek, ya da olgunlaşıp mesafe kat ederek isminden övgüyle söz ettiren bir dansçıya dönüşecek… İki olasılık da mümkünmüş gibi geldi bana… O yüzden burada olumsuz kritikler yaparak şansını düşürmek istemiyorum…

Yeteneği yok mu, elbette ki var… Enerjisi yarışma için yeterli mi, ona ne şüphe… Ama burnu biraz büyük olup şımarmaya da müsait mi, evet kesinlikle o şık bariz ortada… Demin de söyledim ya, her şeyi zaman gösterecek ve biz de performanslarının tadını çıkaracağız…

İşte o kıpır kıpır genç idealist dansçı adayının gösterisinin video linki… Herkese keyifli seyirler dilerim efendim…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

www.hayatveinsan.com

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..