Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '08

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Hipnoterapi

En sonunda hipnoza gittim, az yememi sağlar diye. Otokontrolu benim kadar kuvvetli çevremde kaç kişi vardır bilmiyorum ama bu konu iflas ettiğim tek konudur. Belki de her konuda kontrolu elden bırakmadığım için yemeğe oturunca her şeyin acısını çıkarıyorumdur. Sigarayı bıraktım kolayca, eşim bıraktı bir hafta bekledim, içmedi, ben içmeğe devam edersem o da başlar dedim ve on yıllık içiciliğim bir fikirle bitti. İki ay inledim ama kimse bilmedi. Gelgelelim şekerle ilişkimi bitiremedim. Meğerse şeker toleransım bozukmuş. Bunu öğrenince yarın şeker yiyemiyeceğim diye, daha çok yedim.


Hipnoz çocuksu, hafif komik bir olay. Bilinç tam kapatılmıyor. Yarısını ye telkini aldım, abur cubur yeme dedi.o günden beri tabağımda yemek kalıyor, açlık çekenler asla bunu yapmazlar ama oldu, ha bire su içiyorum, nasıl bir terbiye verdi bana anlamadım, sigarayı da bu metotla bırakanlar çok. Bu konuyu araştırın, işe yarıyor, henüz bir hafta oldu, devamını, olanları yazacağım.

 
Toplam blog
: 50
: 746
Kayıt tarihi
: 27.01.08
 
 

Biyologum ama öğretmenlik yaptım. Emekli oldum ve nihayet duygularımı, yaşadıklarımı, gördüklerimi p..