Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Nisan '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Hipnoz altında geleceği görmek

Bir Ankara kışında, yaptığım ruhsal celse ve medyumluk çalışmalarına gönul veren bir dostumun evindeydik. Evde hatırladığım kadarı ile 15 kişinin üzerinde idik o dönem Kanal D de haber muhabirliği yapan ve kamerası ile gelmiş olan arkadaşımız aynı grupta RTUK de gorevli bir arkadaşımız seansı izlemek için gelmişlerdi. Seans icin duyu dışı algılama düzeyi çok hassas bir bayan medyom arkadaşımız gönüllü oluyordu. Seansa başlamadan evvel çekim yapmak isteyen kanal D muhabiri arkadaşı nezaketen cekim konusunda uyarmıştım o da beni kırmadı ve kabul etti. Medyom arkadaşımız derin trans altında idi. Bir çok sorular sormuş ve yanıtlarını almıştık. Ben kendisine gelecek dönemlerde Türkiyenin siyasi yapılanmalarının ne olacağını sormuştum. O dönem sanırım DSP-MHP koalisyonu vardı. Trans altındakı medyom gelecek yıllarda basbakan olarak sayın Abdullah Gül'ün adını vermişti. Bu o dönem benim ve oradakilerin hiç duymadığı bir isimdi, bunu not almışlardı. Ben İzmire döndükten sonra oradaki bir arkadaş bu isimdeki şahısın var olduğunu ve bir partide görevli olduğunu telefonla bana bildirmişti ve yıllar sonra ben sayın Gül'ün adını duydugumda çok şaşırmıştım. Çok merak ettiğim bir konu vardı. Kendisinin basbakan olma ihtimali hiç yoktu parti içerisinde sayın Erdopan'ın adı vardı. Onun başbakan olması gerekiyordu. Sayın Gül'ün hiç şansı yoktu. Ben bunu gerçekten çok ilginç bir dönem olarak hatırlıyorum ve benim çevremde bu olayı bilen yaklaşık 50 kişilik bir arkadaş grubum vardı. Hepimiz çok merak ediyorduk. O dönemi hatırlayanlarınız bilir Sayın Gül çok kısa bir dönem başbakanlık yapmıştı. Bu benim ve arkadaşlarım için çok ilginç bir anıdır. Daha sonra aramızda bu olayı çok konuştuk.

Nezaketen beni kırmayan kameraman arkadaşım bu olayı tespit edememişti ama bana bunu mecliste yakın miletvekili arkadasşları ile paylaştığını söylemişti. Bunu hep kayıp bir belge olarak hatırlarım. Yapmış olduğum bu calışma Hipnoz altında meydana gelen parapsikolojik bir fenomen açısından oldukça zengin bir materyaldi. Bunu belgelebilseydik Türk parapsikoloji tarihine kayıtlı bir belge bırakma şansım olurdu. Her hatırladıkça hayıflanırım..

Selam ve saygılarımla.

 
Toplam blog
: 7
: 1559
Kayıt tarihi
: 01.04.07
 
 

1963 yılında İzmir’de dünyaya geldim. Eczacılık Fakültesi mezunuyum. 2001 yılından bu yana Kanada’da..