Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Aralık '09

 
Kategori
Kitap
 

Hipnoz hayatın her alanında var mı?

Hipnoz hayatın her alanında var mı?
 

Richard Bach - Hipnoz


Richard Bach'ın yeni çıkan kitabının adı Hipnozcu. Bu kitapta aslında doğumumuzdan itibaren bize söylenen her sözün bizi adım adım hipnoz ettiğini bize gösteriyor Richard Bach. Bu konuyu çok düşündüm ve kesinlikle hak verdim.

Hakan Mengüç de blogunda bu konuyu 'Ben Bir Hipnoz Bozucuyum' adlı yazısında çok güzel irdelemiş ve bunu bilimsel videolarla desteklemiş. Şimdi soruyorum, sizce televizyonlar bizi hipnoz etmiyor mu? Çevre, aile, din adamları bizi hipnoz etmiyor mu? Kendinize söylediğiniz sözler kendi kendinizi hipnoz etmiyor mu?

Hakan Mengüç'ün yazısına burdan ulaşabilirsiniz http://hakanmenguc.org/ben-bir-hipnoz-bozucuyum/

 
Toplam blog
: 15
: 7553
Kayıt tarihi
: 09.08.09
 
 

1981 Muğla doğumluyum. Kendimi bildim bileli öğrenmeye ve gelişime meraklıyım. Dahilik, Deha ve Otiz..