Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Haziran '15

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hipodromların Nevin ANAsı...

Hipodromların Nevin ANAsı...
 

Dün eşi ile padoklardaydı bugün oğlu ile..Heyy gidi günlerr heyyy ömür verdin bu tabloya ömrünü verdin Nevin ANA !


İyi şeyler inandığında daha iyi şeyler sabrettiğinde ve en iyi şeyler hiç vazgeçmediğinde gelir...

Merve Manav

Yakışmaz ilk sarsıntıda saklanıp kaderimdir deyip susmak, oysa doğan günle şahlanıp direnmenin adıdır yaşamak ...

Mustafa Manav

İşte bu sabah beni haydi durma yaz derdirten sözler bunlardı. Acelem vardı nedense, yazmaya geç kalmak istemiyorcasına klavyenin tuşlarına dokundum. Maziye daldım ...

Akşamın alacasında bir çift kucaklarında dünya güzeli bebekleri ile evimizin üst katına taşınmışlardı. Jokey Recep Manav ve eşi Nevin. İlk o zaman tanıdım jokey ve jokeylik mesleğini. Demek ki 17-18 sene olmuş.

Biblo gibi bir kızçocuğu idi Merve'miz çok sevdik ve ardından Mustafa'mız doğdu. Benim cici çocuklarımdı sürekli beraberdik. Nevin sayesinde arada bir koşular oynardık. Hiç unutmam sabahın köründe kalkar koşuları, yorumları izler dururduk. Baktım hergün para gidiyo aaa yeter ama dedim yesem neyse hergün gidiyor da gidiyor bir daha oynamadım.

Beraberce koşulara giderdik. En son izlediğim koşuda Recevp Manav'a '' kim tutar seni yürüüü beee '' dediğim de baktım kimse tutamıyor en son da sakin sakin geliyor. Aman bir daha böyle demeyim dedim. Sonra da zaten herkes kendi hayatının ucuna takıldı başka taraflara doğru yol aldık.

Nevin Manav eşi eski jokey, babası seyis ve küçük yaştan beri hipodromun tozunu yutmuş kocaman yürekli bir kadın.

Her ne olursa olsun eşinin yanında olmuş desteğini esirgememiş bunu özellikle yazıyorum çünkü onun meşhur lafları vardır '' nerdesinnn Recepp '' bu cümlesi bazen beni deli ederdi sonra da sen nasıl bir kadınsın ya ben böyle bir eş sevdalısı görmedim derdim. O da bana benim anam, babam, arkadaşım, dostum eşim kimsem yok ondan başka derdi. Sonra da amannn der gülüşmelere başlardık.

Şimdi namı değer Nevin Ana o çok sevdiği atlar ile bir zamanlar eşinin yanında iken şimdi oğlu Mustafa Manav ile padoklarda göğsünü gere gere yürüyor. Gururla bakıyor oğluna ve sarılıyor yarınlarına.

İlk kadın seyis, jokey eşi, apranti annesi ve Edasel isimli atı tek başına yarışlara hazırlayıp koşan kocaman yürekli bir anne NEVİN ANA. O hep ailesine sarıldı, sarmaladı ve şimdi çocukları ve at camiası Nevin Analarını sarmalıyor ... 

Hipodromların Nevin anası küçük dev kadın ile yapacağım söyleşi ve paylaşım  için sabredemedim hemen bir başlangıç yapayım istedim. 

'' Gideceğin yoldan eminsen engeller dinlenme noktan olmaktan öteye geçmez ...''

O inandı..

Emindi...

Başardı !

Bugün  EdaseL'in Nevin Anadaki son günüymüş. Nevin anamız sağlık sebeplerinden dolayı EdaseLi bu akşam 19,30 daki koşusundan sonra veriyormuş. Ayakları düz bassın derler ya ayakları düz bassın yolları açık olsun. İki 3. lük almış umarım bugün Nevin Anamıza birincilikle hoşçakal der  ***

 

 
Toplam blog
: 175
: 775
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..