Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Eylül '09

 
Kategori
Futbol
 

Hırçınlığın bedeli!!!

Hırçınlığın bedeli!!!
 

Üzülme Önder çekgit.


Gerçakten inanamıyorum. Bu bizim tarzımız oldu kaldı resmen. İlk golü atarsak maç kazanamıyoruz.
Aslında golü attıktan sonra ki direncimiz bu sefer bu handikapın çözüleceğine inandırmıştı beni.
Ama hırçın yıldızımız Emre'nin hiç âlâkasız bir anda yaptığı müdahaleyle, biraz da hakemin abartmasıyla ve tabi ki Salihoviç'in Beckham kokan veya biraz daha indirgersek Baljic kokan vuruşunun katkısıyla bir anda bütün inancım yerini stres, korku ve öfkeye bıraktı.

Bir anda bir öfke seli aldı götürdü sahayı nasıl oldu, kim yaptı, ne yaptı demeye kalmadan Fatih Terim 'Emre sinirlenirde ben durur muyum hiç' dercesine davrandı ve kendini tribünde buldu.

Önder'in bas bas ben Milli takım oyuncusu değilim diye bağırmasına da Sayın Terim'in dikkat etmesini rica ediyorum.

O tabi ki de benim bu yazımı okumayacak okusa da kâle almayacağını biliyorum ve bu hitap kelimelerimi sadece yazımın akışına binâen kullandığımı bildirmek istiyorum ve tepki vermemenizi rica ediyorum.

Ben asıl şunu sorguluyorum herkesin beğenisini kazanan Emre Güngör, yaşlı yıldız Emre Âşık niçin takıma alınmadı? Verilecek ilk cevap belli kendi takımlarında oynamıyorlar. Onlar oynamadı da Önder çok mu güzel oynadı Fener'de! Daum bir çare bulsamda Bilica'yı oynatsam diye uğraşıyor.
Gökhan'ın üstün gayretiyle Fenerbahçe'nin sağ tarafı ayakta duruyor. Bu iki Emre'nin ne zaman görev verilse lâyıkıyla oynadıklarını hatırlatmak isterim. Buna örnek Denizli maçında birden ilk 11'de çıktılar ve tüm kamuoyunun beğenisini topladılar.

Evet Önder'in hatası yüzünde gol yemedik birini Servet çizgiden çıkardı birini Volkan kurtardı.

Ama bu böyle gitmez lütfen sayın okurlar bu meseleyi daha çok gündeme getirelim ve Terim'in bu yanlıştan vazgeçmesini sağlayalım.

Şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim hepinize hayırlı Ramazanlar...

 
Toplam blog
: 9
: 556
Kayıt tarihi
: 15.05.07
 
 

Belki daha 13 yaşındayım ama yazarlık çoğu kişi gibi bana da ilgi çekici geliyor. Ben GALATASARAYLIY..