Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '10

 
Kategori
İnançlar
 

Hıristiyanlara çağrı

Hıristiyanlara çağrı
 

Hodri meydan...


Bundan aylar önce, internet`de gezinirken, yolum Hristiyanforum sitesine düştü. Site forum ve makaleler ile donanmış bildiğimiz sitelerden. Sonradan öğrenecegim gibi, net aleminde en büyük sitelerden bir tanesi imiş.
Biraz karıştırayım derken, gözüm bir alt bölüme ilişti. Bölüm de, bir Müslüman gencin; İslam dininden şüphe duyduğunu ve bundan dolayı hıristiyanlığa adım atacağını, ama içinde bazı sorular olduğunu ve bir türlü yenemediğini, söylediğini gördüm. Hamd olsun Rabbime ki, ben hıristiyanlık konusunda iyi kötü bilgiye sahibim, bundan dolayı hemen siteye üye olup, kardeşimize yardımcı olayım istedim. Nihayetinde üye oldum ve bir yazı yazdım. Yazım yayınlanmadı!

Nedenini sorduğumda ise, " müslüman propagandası" denilerek silindiğini öğrendim. Gayet tabi sinirlendim, ve gerçekten üzüldüm. Sayın İlhan Akkurt'un kitabından bir kesit alıp onu yolladım, nitekim Sayın Akkurt'tan izin almışlığım vardı, kendisine mail yoluyla ulaşmış ve Hıristiyanlik üzerine yaptığı çalışmadan dolayı kutlamış ve kendisinden izin isemiştim. Sayın Akkurt'da sevinerek bu izini vermişti.

Bir kesiti astım ve "bu sorulara cevap verirmisiniz" dedim. Ama maalesef yine silindi, silinme sebebi yine aynı, "Müslüman Propagandası"!

Sitenin yöneticisine yazı yazıp, kendisine " Bu sitede müslümanlar yazamayacak ve Hıristiyanlığı eleştiremeyeceksek, bunu niçin baş köşeye yazmıyorsunuz" diye soru sormuştum, ama cevap verme gereği bile duymamışlardı.

Kısaca bu kısma değinmemin sebebi, yazacağımın devamına açıklık getirmek açısından idi.

Şimdi diyorum ki, madem ben onların sitesinde yazamayacağım, o zaman buyursunlar, kendileri bizim sitemizde üye olup, bizimle yazışı versinler.
Buradan ne kadar Misyoner var ise sesleniyorum, içinizde kendine güvenen bir misyoner var ise, soncemre.com sitesine çağırıyorum. Buyurun gelin ve hıristyanlığın hak yahut batıl olduğunu ortaya serelim.

Tabi ki bu tartışma kesinlikle sadece kaynaklara dayanacak... Asla ve asla edebi sınırlar aşılmayacak ve kimseyi düşüncesinden dolayı küçümsemeyeceğimize söz veriyoruz. Bu yazıyı da heryere asmayı düşünüyorum, eğer gerçekten kendine güvenen var ise, buyursun gelsin. Mümkün olursa Sayın Akkurt'dan rica edeceğim, oda inşallah bizi kırmayıp takip edecek, belkide kendide yazacaktır.

Dediğim gibi, ben ilk adımı atmış ve Hıristiyan foruma gitmiş üye olmuş bir insanım. Ama maalesef benim tek bir yazımı yayınlamamış ve dahada ötesi bana adeta yasak getirmişlerdir. Beni tanıyan herkes bilir ki, asla küfür kullanmadığım gibi, küfür kullananlarıda tasvip etmeyip eleştiririm.

Şimdi Sayın Hıristiyan Kardeşlerim, size bir fırsat veriyorum. Hemde öyle eminim ki kendimden, size bir söz veriyorum.

Eğer Hıristiyanlığın HAK bir din olduğunu ve İncil'de hiç bir çelişki olmadığını ispatlayabilirseniz, hıristiyanlığa geçerim!

Şayet ispatlayamazsınız, diler benim dinime geçersiniz diler geçmezsiniz.

Yer: soncemre.com
Bölüm: Hıristiyanlık

Saygılarımla
Mustafa Çelebi

 
Toplam blog
: 103
: 2332
Kayıt tarihi
: 31.10.09
 
 

1974 Almanya- Krefeld doğumluyum. Aslen Malatyalıyım. Lise mezunuyum ve Web tasarımı ile uğraşıyo..