Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Şubat '16

 
Kategori
Şiir
 

Hırka giydir Sonbahara

Sokakta eski bir şalvarlı Antalya yağmuru
Bir sonbahar, solgunluğuyla yolcu

Düşmüyorum yollara şarkı yoksa yanımda

Nasıl unutulur bizim bol giysili kırlarımız
Engininde kuşların ‘kanadını sürüyerek uçtuğu’

Bir dal oyuyor ağaçkakan ömrünü oyuyor

Ellerini biriktiriyorum yollarda kaybolma
Sonbaharın uçurumunda ıslak bir uyku

Kan kırmızısın el atsam dudaklarına

Koynunda kuş barındıran yosma bir Antalya
Pahalı külot giyiyor pahalı sakız çiğniyor

Hangi dudağında birikiyor lafların

Düşmüyorum yollara şarkı yoksa yanımda

Çok mu çitiliyorum seni verimkâr kız

Güneşi dökünüyorum zamanı ve suyu dökünüyorum
O dalgınlığınla geçip gidişin dillerde

Bir hırka giydir sonbahara su içir

Şapkalı harfler kadar utangaç göğün önünde

Rüyasından korkan bir eylül gibi telaşlı

(

Adalya, Kış- 2016, Sayı I) 

 
Toplam blog
: 58
: 259
Kayıt tarihi
: 18.07.08
 
 

1959 Antalya, Hasgebe doğumluyum. Evliyim, Can Özgün adında bir oğlum var.   Morca dergisinin y..