Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mart '09

 
Kategori
Mizah
 

Hırkıs ağa ve 40 haramiler

Hırkıs ağa ve 40 haramiler
 

www.turkmedya.com


Hırkıs : Açıl susam açıl !

( kapı ) : Valla Hırkıs ağa, kapı bozuk açılmıyor. Usta çaardık gelecek. Geçici bir süre için hizmet veremiyoruz.

Hırkıs : Senin gibi kapının...

Kapı : Ben bilemem. Bozmasaydınız. Ne o zırt pırt girip çıkmalar filan ? Ne gezenti çıktınız siz ya. Hadi bir tane olsa neyse tam 40 tane dallama. Bir de sen 41. Etti mi sana Maşallah. İnsaf ya. Ben hepinizle teker teker uğraşamam kardeşim !

Hırkıs : Senin gibi kapının... Çok konuşma. Zevkimize çıkmıyoruz kapıcım. Senin dilin de çok uzadı bu aralar. Keserim o dili. Bak kılıcı görüyor musun ?

Kapı : O da birşey mi be. Kılıçtan korksak mağara olmazdık. Millet uzay çağına geldi ışın kılıcı kullanıyor, sen hala teneke kılıçla triplere gir. Uyan uyan. Aç gözünü. Hööüğğğyt möüüüğğtt diye bağırarak sadece şu kuru çöle bağırıyorsun. Seni benden başka kim duyuyor lanet olsun. Şu yanındaki kırk adama da yazık be.

Hırkıs : Senin gibi kapının... Ya bi sus be. Ustalar kaçta gelcez dedi ? Şimdi bunlar çok para ister. Ya senin garantin kaç seneydi ? Bozulmaman lazımdı.

Kapı : Sana bozuğum Hırkıs baba ! Bıktım sizin aç susam, kapa susamlarınızdan. Sizin yüzünüzden Arif Susam'dan soğudum be. Ne garantisi be. Garanti mi kaldı ? Size taş kapı olsa benim gibi yine dayanmaz. Kıçınız bir yer görsün be. O kadar altın topladın, çaldın çırptın, burada stokladın hiç bana pay ayırdın mı bugüne kadar? Seni maliyeye şikayet ederim bak .Sonra Unakıtan 40 ınızın da beynini akıtır vallaha. Sen bu 40 adama sigorta yaptın mı ?

Hırkıs : Ne verecem sana pay be ! Babamın oğlu musun ? Hem ne sigortasından filen bahsediyorsun sen ? Kim o Unakıtan ? Sen bu aralar çok entel kuntel oldun he kapı ! Nerden bunları öğreniyon bilmem ki. Hem biraz sabret bakalım sana da biraz pay ayırırım belki. O 40 adam benim bir kere. Karınlarını doyuruyorum yeter. Ona şükretsinler.

Kapı : Bana sabret diyorsun. Ben sabır taşı mıyım ? Döndürüp duruyorsunuz değirmen taşı mıyım ? Aaa döndürüyorsun dedin de aklıma geldi Hırkıs ağa. Artık beni modifiye etsek diyorum. Şöyle döner kapı filan olsam. Siz de daha kolay girseniz. Açıl susam saçmalığını da kaldırmış oluruz ortadan. Ama bu sefer de başım döner ya. Yok yok. Olmaz. Ya da otomatik sensörlü kapı filan da olabilirim.

Hırkıs : Bence sen çok uzay filmi seyrediyorsun galiba. Saçmalama artık sus da aç artık kendini girelim. Bak çocuklar yoruldu altın taşıya taşıya.

Kapı : Hırkıs ağa kapı açılmıyor .

Hırkıs : Bak seen. Kapı açılmıyor, bize bir kapı çık para ver demeye getiriyorsun. Çakaaaal. Cebe indireganzi deeeel mi. Çakkaaaaal...

Kapı : Valla ben anlamam bi ufaklık çıkmazsan açmam kanatlarımı. Vallah içeri alırım, açmam kapıları sonra buradakilerle yatıp kalkarsın.

Hırkıs : Senin gibi kapının ben.....

Bu hikaye sürüp gideeeerrr......

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..