Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Aralık '17

 
Kategori
Mizah
 

Hırsız Fıkraları

Hırsız Fıkraları
 

Ebenin Yüzüğü

Dünyanın en hırsız adamıyla en hırsız kadını evlenirler. Çiftin bir çocukları olur. Bir eli kapalıdır. Uğraşıp açarlar, avucunda ebenin yüzüğü var.

Hırsız Yakalayan Robot

Japonya’da bir robot yapmışlar. Götürüldüğü ülkede rekorlar kırıyor. İtalya’da 5 dakikada 83 hırsız yakalamış. Fransa’da 32, Hollanda’da 43… Robotu Türkiye’ye getirmişler… 5 dakikada çalınmış.

Suçlu, Hırsızın Koludur Efendim

Hırsızlıkla suçlanan müvekkilini yaratıcı bir savunma ile hapisten kurtarmak isteyen Avukat:
“Müvekkilim, arabanın camından içeri sadece kolunu sokarak çantayı çalmıştır. Müvekkilimin kolu, müvekkilimin bizzat kendisi değildir. Sadece bir tek kol tarafından işlenen suç için, ne diye bütün bir kişinin vücudunu cezalandırıyorsunuz sayın Yargıç?”

Yargıç gülümser, kol kesilmeden hırsızın o kolundan asla ayrılamayacağını düşünerek :
“Peki, o zaman aynı mantıkla giderek söylüyorum ve müvekkilinizin kolunu
1 yıl hapse mahkum ediyorum! Müvekkiliniz isterse gider, isterse hapiste o hırsız koluna eşlik eder!” deyince, Avukat ve Hırsız hınzırca gülümserler.

Hırsız avukatın da yardımıyla takma kolunu çıkartarak oturağa bırakır, çıkar gider.  

Banka Soyguncusu Hırsızın Sorusu

Soyguncunun biri bir bankaya girmiş. Çekmiş silahını havaya ateş
etmiş. Herkesin yere yatmasını istemiş.
Kasalardaki paraları toplamış ve kapıya doğru yönelmiş.
Tam çıkacakken oradaki bir adama sormuş:
Beni gördün mü?”
Adam şaşkınlıkla ”Evet gördüm.” deyince çekmiş tabancasını adamı alnından vurmuş.
Tam tekrar kapıya hamle etmiş ki; kapının yanında bir karı koca duruyor.
Adama sormuş :
”Beni gördün mü?”
Adam gayet soğukkanlı bir şekilde yanıtlamış:”Vallahi ben  görmedim, ama sanıyorum eşim gördü ?”

Akıllı Hırsızlar

Hırsızın biri, yakın mahalleden bir evin çatısına çıkmış ve TV anteninin kablosunu kesmiş. Evin reisi de tam TV’ye dalmışken yayın kesilince televizyonu epeyce kurcalamış, ama “bozuldu herhalde?” diyerek yatmış.
Ertesi gün adam işe gittikten sonra, hırsızlardan biri kapıyı çalıp, adamın karısına :
“Yenge, beni abi gönderdi, sizin TV bozukmuş, onu alın da bir bakın dedi.”
Saf kadın televizyonu vermiş.
Akşam adam eve gelip de televizyonu göremeyince, karısından olayı öğrenmiş ve bayağı bozulmuş.
O hafta sonu balkonda keyif yaparlarken, aynı hırsız aşağıdan ıslık çala çala, onlara bakarak geçmiş, kadın hırsızı hemen tanımış ve :
“Bak bey, televizyonu çalan adam işte buydu” demiş. Adam bunu duyunca bir sopa kapıp, pijamalarıyla adamı kovalamaya başlamış.
5 dakika sonra diğer hırsız arkadaşı adamın evine gelip, evin hanımına :
“Yenge, ben sivil polisim! Eşiniz hırsızı yakaladı şimdi karakolda ifade veriyorlar! Abi pantolonuyla, cüzdanını istiyor.”   

Teyp

Mahallenin birinde sık sık oto teybi hırsızlığı oluyormuş. Adamın biri arabasına “boşuna uğraşmayın, bu arabada teyp yok” diye kağıt yapıştırmış. Sabah geldiğinde arabası yokmuş. Arabanın yerine bir not bırakılmış. “Olsun, biz taktırırız…”

İnternette böyle çook fıkra var…

Nerden aklımıza geldiyse, bu sefer de blogumuz böyle olsun dedik.

 

Kenan IŞIK

 

 

 
Toplam blog
: 432
: 2964
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Mülkiye mezunuyum. Emekli müfettişim. Ankara'da yaşıyorum. S'oligarşi isimli kitabı yazdım. Kitap..