Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '19

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hırsızların Hedef Profili

Bir gün aynaya bakarken hırsızların hedef profili olduğumu gördüm.

Sokakta caddede çok önümü kesen oluyor da bugüne kadar bir kere çarpıldım o da uçkur düşkünlüğüm nedeniyle oldu; ben kalabalık Pazar yerinde alık alık kadına bakarken öteki kadın arka cebimden cüzdanımı yürüttü. En büyük zaafım, hırsızlara ipucu vereyim başka türlü çarpamazsınız.

Sokakta caddede çok önümü kesen oluyor belki de bu çarpma girişimlerinin parçası. Uzaktan bakar bakmaz kapkaççılar için iyi bir av, nasıl mı?

Biraz salağım çünkü zengin değilim ama zengin görünmeye çalışıyorum, esnaf “Buyurun efendim” desin diye, küçükken ezildim de.

Üstelik yaşlı görünüyorum, kendini koruyamaz; artı ödlek tavrım var korkak tavşanlar gibi sağa sola bakıyorum.

Elim sürekli cebimde bir yerimde, bir şeyler gizliyor gibi. Ve en önemlisi tenha yerlerde yalnız dolaşıyorum. Bence boşuna durmadan birileri önüme çıkmıyor.

Bugüne kadar bir şey olmamış çünkü çok dikkatliyim, Allah’ın unuttuğu yerde dağdaki tepedeki bankamatiklerden gece yarısı ya sabahın köründe kimsenin olmadığı saatlerde para çekiyorum. Ama hırsızlar çalacak şeyi görmeden çalmıyorlar. Dediğim gibi yine de dikkatliyim. Bankamatikte kimse yoksa yine de şifremi gizleyerek(kamera yerleştirmiştir ya da dürbünle uzaktan görebilir) bir dakika içinde…

En garantisi hırsızın çekineceği bir tip ama maalesef benden ben bile korkmuyorum!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..