Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mart '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Hırslı olmak kötüdür!

Hırslı olmak kötüdür!
 

Geçmişte karşılaştığım birkaç olay,hırslı olmanın getireceği sakıncaları yeniden hatırlattı bana!
Almış olduğum bir arsa içerisine yapmayı düşündüğüm bir yazlık ev projesi için mimar akrabamın kapısını çalmıştım.Uygun bir fiyatla edinmem ile ilgili konuları konuşmamızdan sonra beni tebrik etmişti!
Ve bu ev yapmak planımdan vazgeçmemi,arsa ticareti yapmamı önermişti.İyi bir ücretle satabileceğim ve karşılığında iki arsa alabileceğimden söz etti.
Nasıl olsa boş vaktin var demişti,tok satıcı olacak ve sonrasında sadece ihtiyaçtan satılık olanları alacakmışım.
Sonra 2 tane al sonra 4, katla katlayabildiğin kadar demişti.

Ve en sonunda en kral yerden en kral yazlığı alırsın!

Başaracağından eminim diyerek uğurlamıştı beni.

Tam ben koridordaki asansöre binmek üzereyken,yanıma gelerek tekrar odasına davet etti.

Yav dedi,ben seni yanlış yönlendirmiş olmayayım,yeniden düşündümde sen bildiğini yap yine!

Hemen projeni hazırlayayım ve uygulamaya geç.

Neden dedim,zarar ederim diye mi korkuyorsun?

Hayır dedi,tam tersi bu işin içinde boğulursun diye korkuyorum!

Seni iyi tanırım,onlarca otomobil değiştirdin ve ticarette oldukça başarılısın ama o işte hedefin farklıydı!

Belli bir otomobil standartına ulaşıp bıraktın.

Ama para kazanmak öylemi?

Kafayı yersin valla.

Elinde hesap makinası uyuyakalırsın mazallah.

O derece hırslı bir insan olmadığımdan emin olduğum halde yinede teşekkür ettim uyarıları için kendisine!

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..