Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Hislerime tercüman oldun

Hislerime tercüman oldun
 

Sayın Yazarım Sennur çok asil hassas bir kadın. Şiirlerinde dostluk ön planda. Uzlaşmacı bir kişiliği var, aynı zamanda çok da duyarlı bir hanımefendi. Ee yani güzel de bir kadın. Bunu söylemezsem bu güzelliğe haksızlık etmiş olurdum. :)

Acılarımdan arınmak için,
Ağlamak istiyorum bugün,
Ruhumun ihtiyacı var buna,
Tutmak istemiyorum yaşları
Göz pınarlarımda
Daha dik daha hafif olmak adına,
Ağlamak istiyorum yalnız başıma,
Şu an çalmasın kapı, sormasın kimse
Ne oldu diye
Biriktiler içimde
Senin derdin benim derdim
Ayşe’nin Ahmet’in
ŞEHİTLERİN
Şehit analarının,
İşsiz gençlerin, dünyasından vazgeçenlerin
Çevremdeki mutsuz herkesin derdi
Ruhumun derinliklerine denk geldi...

:) Böyle insanlar var olduğu sürece benim hala umudum var... Sevgiyi öyle güzel tahlil etmiş öyle güzel anlatmış ki okurken bile insanın içi sevgi doluyor.

Sev.....
Sevdiğine her şeyini ver,
Sevebildiğin ve her şeyini verebildiğin kadar,

Capcanlı ve mutlu kalırsın,
İnan yıllara inat,
Yaşlanmazsın.....
İstesen de yaşlanamazsın
Hatta, var mı yok mu?
Emin olmadığımız
Olduğunu var sayarak yaşadığımız “zaman...”
Durur durur da anlayamazsın...

Keşke bitmese dedirten insana huzur veren şiirler ve hepsi birbirinden güzel. Seçerken çok zorlandım:)

Her kalpte
Sönmeyen bir ışık vardır
Bu ışık hep yanar durur
Kalbin sahibiyle konuşur
Kimi kalpler onu susturur
Kimileri ışığıyla yön bulur
İnsanoğlu bilmeli ki o ışık bir lütuftur
Kulak verip dinlemek olgunluktur
Adı VİCDAN soyadı NUR’dur...

... Ve yorum bile yapamayacağım güzellikteki şiiri. Okuduğunuzda eminim sizin de duygularınıza tercüman olacak...

VELİ
Gel dostum hoşgeldin sefa geldin,
Otur şöyle yanı başıma,
Özledim seni,
Sohbetini sesini gülüşünü.
O…derin derin göz süzüşünü özledim,
Perşembe de bekledim gelemedin?
Merak ettim seni nerelerdeydin
Senden almıştım geçen gelişinde
Hayatı güzel kılmanın reçetesini,
Tazele şu reçetemi hazır gelmişken.
Yaz bolca yaz dağıtayım eşe dosta.
Sen yazarken ben de bir acı kahve yapayım sana,
Gizemli bir zevkle içerdin ya…
Masalsı bir tada dönüştürüp,
Bana uzun uzun anlatırdın ya,
Hadi yine anlatsana...
Dünyamı aydınlatsana...

 

Sayın Yazarım Sennur’un dünyasını merak edenler için işte adresi...

http://blog.milliyet.com.tr/Blogger.aspx?UyeNo=1195162&rn=Y1

 

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..