Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ağustos '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hışşt şikayetim var

Hışşt şikayetim var
 

motosikletimi bulan var mı?


Aldın saksafonu el ine kendin çal kendin oyna. Ben inandım farz et, tadında oyna oyna ki sen yorul ben zevkimi alayım. Çünkü ben belden aşağı oyunu etekli, şalvarlı ince belli hatunlardan bilirim. Bak yine hata yaptın aptal arada bir halay ve horon çal çal da inanan olsun. Alavere dalavere usta inanamadım bilesin.

Dünyayı zevksizleştiren o kadar yanlışlar yapıyoruz ki kimimiz bahanelere sığınıp mazeretler üretiyoruz. Kimimiz karşısındakinin sadeliğinden faydalanıp, kendimizi daha kurnaz zannederiz. Aslında kendimizi aldattığımızı günah ve suç işlemediğimizi bildiğimiz halde tortu tutmuş kalplerimizin ideolojik yandaş candaş mantığıylan manevi toplumun ruh birlikteliğine hasar verdiğimiz bir gerçektir. Görevi kötüye kullanmanın cezası sorumlu amir, duyarlı birey ve olgunun oluşmasında şahit olanın omuzlarında yöktür. Toplum banane mantığından vazgeçmelidir. Dünya bizim ve düzenin tesisi için daha fazla çaba sarfetmemiz gerektiği kanaatinde ve inancındayım. Gözlerin gördüğü, kulakların işittiği, ayakların bastığı her türlü hukuksuzluk vakaası şahidi olarak, Allah katında da hesap vermemiz gerektiğini bilmek gerekir . Suçun işlendiği, gözlerin şahit olduğu hırsızlığı görmezden gelmek kulağın işittiğini söylememek şirk olduğu dilsiz ve sağır şeytanlar olduğu İslam rehberi yüce kitabımız Kuran-ı Kerim'de emir olarak yazmıştır. Şiddetin kol gezdiği insanların vurulduğuna açık, açık çocukların uyuşturu kullandığı ve satığı sokakaların etkin denetimin hesabı hepimizden sorulacaktır. Kamu görevlisi memur ve güvenlikten sorumlu kuvvetlere daha fazla sorumluluk yüklemekterdir. Suçun kimin tarafından işlendiği, hukuk gereği toplumun vicdanını rahatlatmak görevini layıkıylan yapmak gerekir.  Haklı ve haksızı ayırt etmek tarafsız davranmak gerekir. Olgunun  tespitini yapıp bağımsız mahkemelere teslim etmektir. Aksi halde aldığımız ücreti zehir zıkkım olarak ailemize yedirdiğimizden başka bir şey degildir. Suçu ve suçluyu bulmak güvenlikten sorumlu polis ve jandarma haricinde bilenin ve duyanın görevidir. Eksiklik durumunda vatandaş çare üretmesini bilir. Farz edelim işlenmiş bir suçu gördüm korkudan söylemedim veya şikayetçi olmadım. Güvenlik güçleri bir taş ile iki kuşu vuralım mantığından vazgeçip sorumluluğu gereğini yapmak zorundadır. Aksi durumda bu fırtına dünden bellidir. Asla inandırıcı olmasın ben üç gün yas tutarım ama görevini yapmayan kalp hep yastadır. 

 
Toplam blog
: 24
: 479
Kayıt tarihi
: 19.12.11
 
 

Haci Nazli. Celal Bayar Üniversitesi VARLIĞIMLA KİYMETİMİ BİLMEYENLERİ YOKLUĞUMLA TERBİYE EDERİM...