Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '13

 
Kategori
Şiir
 

Hişt

Hişt ! dedim gölgeme .
 
Ses yok, küs müdür nedir ?
 
Hişt!..
 
Yanıt yok.
 
Kimseler olmadığından hişt dedim zaten.
 
Gölgeler konuşmaz, bu ses benim.
 
Sesim gölgemdir.
 
Gölgem  bendendir  ama;
 
Benimle değildir.
 
Benim olduğunu bilirim ama;
 
Yine de bakarım arkama
 
Orda mı diye .
 
Korkularıma ilaç olur ama ;
 
Korkutur da...
 
*
 
Ayın on dördünde,
 
Gölgelerin uzadığı yerde,
 
Gölgemsi birisini görünce,
 
Gölgene hişt de.
 
Hişt !
 
Bir şey mi dedin?
 
Yanıt var.
 
Konuştu işte
 
İstersen cıgarasını yak,
 
Gir  koluna  götür evine.
 
İstersen gölgeni peşine tak,
 
Yürü eve.
 
Gerek yok hişte   
 
S. Dündar
 
Toplam blog
: 38
: 155
Kayıt tarihi
: 04.01.13
 
 

1940 yılında Ardahan'da doğdum. İlk orta ve lise öğrenimimi Kars, Ardahan ve Erzurum üçgeni içeri..