Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Temmuz '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Histeri

Histeri
 

gelmesen önemli değil..gelsen önemli olurdu, gelmemen benim büyük yalnızlığımı doldurdu..


Kaf dağında da sanmadıydım kendimi
Büyük büyük vaatler sunmadıydım hayata
Sevabım eksik mi kaldı bilmem,
Ama günaha bulanmadıydım
Geri tepmiştim acı kusmukları
Şerbetim kızıl kızıl olsun istediydim
Ölçülerimi uydurmaya çalıştıydım
Aşık olduydum..
Sevmeye niyetliydim..
İnanacaktım tüm kitaplara
yazılanlara
yaşanılanlara..
inanmaya,
inanarak kanmaya..

Tayinimi istiyorum Tanrım!
Hayalkırıklığını bilmediğim başka hayalkırıklıklara..
Dökülecek yerim kalmadı
İnanasım kalmadı hiç bir coğrafyana, ruhuna
Herşeyin yalan olduğunu gösteriyorsun da,
Şu özleyen kalbimi çürüt
Çürüt ki tutunabileyim bana sunduğun hayata..
Tanrım..

Dün gece hangi yatakta uyudun!
Soru sordurma bana..
Sordurma..

 
Toplam blog
: 164
: 380
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

"Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı..