Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Eylül '09

 
Kategori
Blog
 

Hit Sınırım

Hit Sınırım
 

99 u veren:)


Madem burada boş işlerle uğraşıyoruz, Ödülümüz okunma oranı olmalı.Bendeniz cennetkuşu zıt fikirde olduğum yazarlarla bile münasebet kuruyorum.Yazışa yazışa anlaşıyoruz. Bazı burnundan kıl aldırmayanlara ambargo koydum, o başka! Onlar, edebiyat kralı olsalar tıklamam.

***

"Çıtamı yükselttim" yazımdaki gibi; önce, iki ayda 100 hit almayan yazılarımı yayından alacağımı belirtmiştim. Sonra çıtayı 8 günle sınırladım.Geçen gün, 91 de takılan "Bush'a pabuç fırlatan gazeteci" yazımı yayından aldım.Halbuki güzel bir yazıydı, acıdım.

***

Bir söz daha vermiştim. 500 tık alıp ta bir tek yorum almayan yazılarımı da yayından alacağım. Şimdilik o durum hiç hasıl olmadı. Olursa tabii ki lafımı yemem.
5000 üyeli sitede, 8 günde 100 tık alamıyan yazı bence yaramazdır.

***

M.Celalettin Avus-Büyükada

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..