Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Şubat '15

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
Okunma Sayısı
2257
 

Hızlı ve sağlıklı kilo vermek isteyenlere zayıflama programı

Hızlı ve sağlıklı kilo vermek isteyenlere zayıflama programı
 

etkili zayıflama yöntemi


Bayanların en büyük sorunlarından biri de fazla kiloları ve orantısız vücut ölçüleri olmaktadır. Bundan dolayı bayanlar kilo verebilmek ve istedikleri vücut ölçülerine kavuşabilmek adına çok farklı yöntemlere başvurmaktadır. Bayanların çoğu zayıflamaya karar verdiğinde öncelikle internette veya daha farklı mecralarda yer alan diyet listelerini uygulamaktadır. Diyet listeleri fazla kilo sorunu yaşayan herkes adına uygun içeriğe sahip olmadığından dolayı etkili bir şekilde kilo vermek içinde yeterli olmamaktadır. Sağlıklı kilo vermek adına öncelikle besleme şekli değiştirilmelidir. Akşam yenilen ağır yemekler hem sağlığa zararlı olmakta hem de kişilerin kilo almasına neden olmaktadır.

Kilo verirken vücudun sarkmaması ve deforme olmaması adına yapılacak en etkili yöntemlerden biri egzersizler olmaktadır. Çok yağlı ve tuzlu gıdalardan uzak durarak ya da miktarlarını azaltarak, hamur işi tüketmeyerek ve bol su içerek kolaylıkla kilo verilebilmektedir. Daha hızlı bir şekilde kilo verebilmek, bölgesel fazlalıklardan kurtulabilmek, vücudu sıkılaştırabilmek ve toparlayabilmek adına yapılacak olan zayıflama egzersizleri oldukça önemli olmaktadır. Hareketsiz bir yaşam tarzını benimseyen kişilerin yedikleri gıdalarda bulunan fazla yağ miktarları vücuda depolanmakta ve fazla kiloya neden olmaktadır. Egzersiz veya spor yapabilmek adına mutlaka spor salonlarına gidilmesine gerek yoktur. Evinizde yapacağınız farklı spor aktiviteleri ile kilo verebilir ve ideal vücut ölçülerinize kavuşabilirsiniz.

Zayıflama hareketleri farklı kombinasyonlardan oluşmaktadır. Yapılacak hareketler daha çok bölgesel olarak kilo problemi yaşanan bölgeleri hedef alacak şekilde olmaktadır. Göbek sorunu yaşıyorsanız yapacağınız en etkili hareket mekik olmaktadır. Mekik dışında yapılacak hareketlere örnek olarak; sırt üstü yatar pozisyonda bacaklarınızı tamamen göğsünüze çekip bırakabilir, yere domalarak bacaklarını tamamen göbeğine çekip sonrasında arkaya doğru tamamen uzatabilir ve ayaktayken sol elinizi sağ ayağınıza değecek şekilde ve sağ elinizi sol ayağınıza değecek şekilde uzatabilirsiniz. Kalçalarınızı eritmek için kalça sıkma hareketi yapabilir ve bacaklarınızı tamamen düz bir şekilde arkaya uzatarak kalçalarınızı sıkıştırabilir ve kalça kaslarınızı harekete geçirebilirsiniz. İç bacakları ve basenleri eritmenin en etkili yolu bisiklet sürmek olmaktadır. Aktif olarak bisiklet süremiyorsanız, yere sırt üstü yatabilir ve kalçalarınızı kaldırarak bacaklarınızda bisiklet sürme hareketi yapabilirsiniz.

Zayıflamak adına yürüyüş yapmak da çok etkili olmaktadır. Yürüyüş yaparken bütün vücut kasları çalıştığından dolayı daha kolay bir şekilde kilo vermek mümkün olur. Yediklerinize dikkat ederek, bol su içerek, evde egzersiz yaparak ve eğer imkânınız varsa açık hava yürüyüşü yaparak çok rahat bir şekilde kilo verebilirsiniz.  

 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 60
Toplam yorum
: 5
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
: 6407
Kayıt tarihi
: 31.07.14
 
 

Mühendisim.  Kendimi geliştirmeyi ve hobilerimle uğraşmayı çok severim. Sürekli seyahat eden, bol..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster