Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ocak '13

 
Kategori
İnançlar
 

Hocam Aleviler-Şiiler cennete girer de, siz nasıl girersiniz hiç düşündünüz mü?

Hocam Aleviler-Şiiler cennete girer de, siz nasıl girersiniz hiç düşündünüz mü?
 

Gavura bir gün derler "Sen gavursun biz müslüman. Sen cehhenneme gideceksin, biz cennete"

Gavurda şöyle der

-Sen içki içiyor ? Ben de içiyor.

-Sen karıya gidiyor ? Ben de gidiyor.

-Sen dedikodu yapıyor ? Ben de yapıyor.

-Sen günah işliyor ? Bende işliyor

-E sen cennete gidecek ? Öyleyse ben de gidecek

Eğitim Şart

Eğitim almak ve eğitim vermek, hatta bulunduğu eğitim alanında nirvanaya ulaşmak cahil olmayacağın anlamını taşımaz. İslamiyette cahiliye dönemi diye bir dönemi duymuşsunuz. İşte bu dönemde bulunan cahiller eğitimli ve devrin liderliğini yapmış kişilerdir. Lakin Allah tarafından hepsi cahil kişiler olarak fişlenmiştir.

Çanakkale OnSekiz Mart Üniversitesi Rektörü Dr. Sedat Laçiner, Irakta'ki mezhep çatışmalarına yönelik bir konuşmasında Şiileri islamı bozmaya çalışan sapkınlar olarak tanımlıyor.

Şu islamiyeti öcü yapmaya çalışanları hiç bir zaman anlayamadım. Katı kurallar koyulan, her hata da cehennem ile korkutulan bir din insanlara ne kadar cazip gelebilir ki? İslam cehennem üzerine kurulmuş bir din değil ki. Aksine İslam'ın temelleri Cennete dayanıyor. Bir din'i cehennemle mi sevdirmek yoksa cennetle mi sevdirmek daha başarılı olur?

Aslında islamiyeti seçmeyenleri anlamıyor değilim. Adamın biri çıkıyor "Sen şunu şunu yaptın. Allah'ın affetmeyeceği bir günah işledin" diyor. Bu adam artık nasıl kurtuluşa erebilir hiç düşündünüz mü? Ben hangi dini yaşıyorum anlayamadım gitti. Benim bildiğim yaşadığım elhamdulillah İslam. İslam da "ne kendinizi kesin cehennemlik ne de kesin cennetlik görün. Çünkü cehennemlik olduğunu düşünürsen, nasılsa cehennemliğiz deyip daha da saparsın ya da cennetlik olduğunu düşünürsen nasılsa cennetliğiz deyip yoldan çıkarsın" diyor. Bizim din böyle söylüyorda bunların din nasıl bir din ben fransız kaldım.

Bu iyi veya kötü bir niyetle söyleniyor ben orasında değilim. Ben Hoca, Şıh, Din alimi değilim. "Lakin Allah yolunda kullanılan aklı, Allah sever" diyerekten içinde yaşadığım İslam'ı incelemeyi pek severim. İnsanlar bilinçsiz bir şekilde fetva veriyorlar. Bari fetva veriyorsun Allah'ın ne kadar yüce merhamet sahibi olduğundan yola çık. Allah Zumer suresi de olmak üzere Kuran-ı Kerimde Şirk hariç her türlü günahı affedeceğini bizlere müjdeliyor. Neyse konumuz bu değil.

Burada benim dikkatimi çeken konu, rektör efendi "Bir insanın Şii olması, Hıristiyan olmasından kötüdür. Allah Hristiyanı selamete erdirebilir, hatta cennete bile koyabilir ama Şiiler- Aleviler giremez" diyor.

Hadi gelin karşımıza 2-3 kişi alalım

Bir kişi hristiyan olsun, diğer kişiler Alevi-Şii olsun. Bu sözü kalkıp bunlara söyleyelim. Müthiş bir fetva bu. Bir taşla iki kuş vurabilirsiniz. Müslümanı çok güzel bir şekilde Hıristiyanlığa teşvik edebilir, Hıristiyana "benim dinime gelmene gerek yok" deyip durdurabilirsiniz. Şimdi Hıristiyan niye Müslüman olsun ? Aleviler de İslamla niye ters düşmesin.

Hocaa Hocaa sana bu dini bilgiyi kim verdi Allasen. Ayetler açıkça ortada. Hadisler açıkça ortada. İlimler, İrfanlar, kitaplar her şey açıkça ortadayken siz ne hakla kalkıp ta bir Hıristiyan cennete gidebilir diyorsunuz. Ne hakla Allah'ın kesin hükümlerini saptırıyorsunuz. Vallahi billahi siz daha büyük günaha giriyorsunuz. Hiç bir gayri müslim cennete giremeyecek. Hadi dediniz ki "Allah hidayete erdirir dedim ondan girer dedim" Hıristiyan'ı hidayete erdiren Allah, Şiiyi hidayete niye erdirmez. Siz Allah yerine konuşmayın. Önünüze bir hardal alın ve googleye "bir hardal tanesi" yazın.

Peygamber Efendimiz (asv) hardal tabiri ile şeriata uygun olan en zayıf ve çelimsiz bir iman da olsa eninde sonunda cennete girer, diyerek bu hakikate işaret buyuruyor.

Müslüman olmanın ilk şartı îmân etmektir. Îmân etmek için Kelime-i şehâdeti söylemek, bunun mânâsını bilmek ve inanmak lâzımdır.

Şehadet ederim ki Allah´tan başka ilah yoktur ve yine şehadet ederim ki Muhammed (sav) onun kulu ve Peygamberidir" Şehadetini Aleviler getiriyorken, Şiiler getiriyorken bunlara cennet yasaklanmışsa

Muhammed s.a.v diye biri yoktur. İslam terörizmdir. İsa Allah'ın oğludur. En büyük düşmanımız Müslümanlardır diyen bir din "Cennetle ödüllendirilecekse

Hadi öyleyse "Alevileri Hıristiyanlığa davet ediyorum" diye bir konuşma daha yapın. "ALNINIZDAN ÖPÜYORUM" diye bir konu açayım.

 
Toplam blog
: 15
: 33537
Kayıt tarihi
: 25.11.12
 
 

Meslek : Eczane Teknikeri, Yazar, Uluslararası İlişkiler Uzmanı, Grafik ve Tasarım İlgi alanl..