Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mayıs '10

 
Kategori
Futbol
 

Holiganlık ve taraftarlık

Holiganlık ve taraftarlık
 

İçimizdeki canavar


Dün gece hiç tanımadığım bir Fenerliye;

Sırf 2 dakika sevinsin diye,

Usulca sokulup,

Bursa berabere kalmış dedim...

Twitter'de yazılan bu satırları okuyunc ben de dayanamadım devam edeyim dedim. :-)

Ve bakın neler çıktı :-))

Mutlu oldu sandım ama ben yanlış anlamışım,

O bana sokulmaya başlayınca

Kaçacak delik aradım.

Konuştu bir şeyler söyledi,

Beklediğim sözler bunlar değildi.

Yüzüme baktı, gözlerime...

Ama insan gibi değildi..

Çıkmıştı birden içindeki canavar

Sanki holiganlar fırladı dört bir yandan

Anladım ki hiç kimseye böyle şaka yapmamalı

Yoksa işin sonu kötü kaç kaçabildiğin kadar... :-))

Müşerref ÖZDAŞ

Not: Holigan nedir: Özellikle futbolda fanatizmi besleyen ve diğer takım taraftarlarına zarar vermeye eğilimli taraftarlar.

Peki dün gece ne yaptı bu holiganlar: İşte basından aldıklarım:

Kadıköy'ü yaktılar!

Fenerbahçe taraftarı, kaçan şampiyonluğun ardından çılgına döndü. Taraftarların ateşe verdiği Saracoğlu Stadı'nda alevler çatıya sıçrayınca, Kadıköy İtfaiyesi'ne diğer ilçelerden takviye yapıldı.

Şampiyonluğun kaçmasından sonra taraftarlar çılgına döndü ve büyük olaylar çıktı. Saracoğlu'nun tribünlerini ateşe veren taraftarlar koltukları da söküp sahaya attı. Statta yangın çıktı. Alevlere, Kadıköy, Kartal, Maltepe, Pendik ve Üsküdar ve Beşiktaş belediyeleri müdahale etti. Alevler güçlükle söndürülürken, sahanın zemini de kullanılamaz hale geldi. Stat dışındaki barikatları yıkan taraftar polise de saldırdı.

İŞYERLERİ ZARAR GÖRDÜ

Yönetim istifa' sesleriyle stada girmek isteyenler, kaldırım taşlarını sökerek polise fırlattı. Polis, taraftarların üzerine su ve biber gazı sıktı. Saldırganlar, ellerine geçirdikleri demir sopa ve tahta parçalarıyla polisi hedef aldı. Çıkan arbedede çok sayıda otomobil ve işyeri de hasar gördü. Olaylar sonunda 50 kişi yaralandı. Çok sayıda kişi de gözaltına alındı. Saldırılardan canlı yayın araçları da nasibini aldı.

 
Toplam blog
: 59
: 676
Kayıt tarihi
: 13.09.09
 
 

10.06.1961 Kütahya-Simav doğumlu. Tüm eğitim hayatı İzmir'de geçti. 1982 E.Ü.Fen Fakültesi Biyolo..