Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Kasım '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Hönk!

Hönk!
 

Bir küçük prenses… Yeğenim olur. MSN’ine öyle bir yazı seçmiş ki…

‘Beni kaybetmeyi seçeni ben kazanmak için uğraşmam’

HÖNK!

Ne hönkü öyle işte...

Düşündüm de yeni nesil olayı çözmüş mü ne…

Kısacık bir cümle… içinde çok derin anlamlar gizlemiş.

Yalan da değil hani… İnatla kaybetmeye çalışanı kazanmaya çalışmak olsa olsa saflık olurdu.

:))))) Zaman zaman saflaşıyor muyuz?

E bazı bazı

Saflık mıdır aşk mıdır yoksa?

:)))))))) Aşk’da bir çeşit saflık olduğuna göre ikisi de aynı kapıya çıkıyor aslında.

Bizim prenses zorlu kız olcak. Seçtiği bu cümleyi kulağıma küpe yaptım.

:) Yeğenleri ayartıp bazen kirazdan da küpe yapıyoruz kulağımıza. Annem görünce biraz kızıyor ama olsun. Neşemizi görünce o da bize eşlik edip gülmeye başlıyor.

Arada bir babamla ciddileşiyorlar ve bana dönerek sözleşmiş gibi;

‘Kızım yapma şunların önünden. Sen halasın hala!’

 
Toplam blog
: 77
: 454
Kayıt tarihi
: 04.04.09
 
 

Serçe kuşları ötüyor. Mevsim Temmuz. Doğum tarihim de bu aya denk düşmüş. İstanbul Anadolu yakası..