Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

kevser şekercioğlu akın

http://blog.milliyet.com.tr/kevser

30 Mart '11

 
Kategori
Sinema
 

HOP DEDİK/DELİ DUMRUL 2

HOP DEDİK/DELİ DUMRUL 2
 

filmin afişi yerine düğün resimlerinden birini seçtim


Adem’in Trenleri filmini seyrediyoruz, seyredememişiz zamanında nedense. Benim ayaklarımda Azra var, bıraksam uyanacak, iki kolona sabitlenmiş beşikteyse Elif, salıncağın uzun ipi, sağlıkla uzun yaşasın diye dua ettiğim babalarının elinde. Son zamanlardaki hafta sonlarında film seyrederek vakit geçiriyoruz uzun uyutma nöbetlerinde.  

 

Filmde çaycı Bekir karakteri bizim muhatabımız büyük kızım sebebiyle. Oyuncuyu seviyoruz ama canlandırdığı karakteri uymuyor bize. Ne o öyle kızı gebe bırak kaç sonunda, kızın yaşadıklarıysa cehennem azabından da ileri… Aklıma kızlarım geldikçe tövbe tövbe.  

 

Deli Dumrul’daki deli delikanlıyı tercih ediyorum, daha çok uyuyor bize oyuncunun canlandırdığı bırakıp kaçmayan komedi karakter. Severek seyretmiştim başrol oyuncusu Emir Benderlioğlu’nu, hem oyunculuğu hem de damat pozisyonu açısından DELİ DUMRUL filminde.  

 

Yarın akşam HOP DEDİK/DELİ DUMRUL 2 filminin galası var. İkizlere bakmak için iki yakınım talip oldu ama gündüz 3’de kemik tozu takviyesi için cerrahi bir müdahale yapılacak dişetime. Eğer çıkışta sağlık durumumda bir aksaklık olmazsa gitmeyi çok istiyorum. Hem Emir Benderlioğlu’nu (damadım) hem de Ceren Benderlioğlu’nu (en büyük kızım) seyretmek için. Kısmet, kısmette ne varsa o yaşanırmış.  

 

Ben seyretmeden seyredin, gidin seyrederek destek olun diye yazmak istedim. Mutlaka beğenen olacak beğenmeyen olacak, yorumlar yapılacak ama ben henüz görmeden film tutulsun istiyorum anne olarak. Ayrıca astığım astık kestiğim kestik Deli Dumrul perde arkasında iyi bir insan, gecenin üçünde yaramaz bebek kızlar uyumadığında ayakta olup yardım ediyor bana, bizde kaldığı zamanlarda. Elinde profesyonel bir kamera bebeklerin en güzel anlarını kaydediyor gün içinde, montaj ve seslendirmeler yapıp, görüntüleri sinema formatına getiriyor, biz de keyifle seyrediyorduk ama kameralarını kızım takside unuttu ve bütün o görüntülerde beraberinde gitti. Sağlık olsun onlar yeni kamera alırlar nasılsa.  

 

Elbette seyretmeden taraf tutarak, kızımla damadıma küçücük bir katkı için yazıyorum yazımı umarım tutar film hem kızım hem tüm çalışanlar emeklerinin karşılığını alsınlar diye. Eğer yarın akşam seyredebilirsem filmi, gözlerimin gördüklerini yorum olarak eklerim yazıya. Cuma günü vizyona giriyor film, seyrederseniz sizde paylaşır mısınız seyrettiklerinizi benimle? Eğer giderde seyrederseniz şimdiden iyi seyirler diliyorum hepinize.  

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 374
: 869
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1965 Akçakoca doğumluyum. Evli ve dört kız annesiyim, küçük bir kızın  anneannesiyim. A.Ü. Halkla..