Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Adem Güngör/FETHİYE KÜLTÜR ETKİNLİKLERİ

http://blog.milliyet.com.tr/ademgungor

05 Kasım '10

 
Kategori
Blog
 

Horlama şıkıdım şıkıdım

Horlama şıkıdım şıkıdım
 

Resim:Alıntı


Milliyet Blog sayfasının “YORUMLAR” sayfasını baktığımda, tanıdık bildik isimlerin sıralandığını gördüm. “ ne güzel tesadüf dedim.

Hepsi de Cumhuriyetimizi yazmışlar. Bloglarda bu üç isim kavga edeceklerine, bir araya hep böyle gelseler ne iyi olur demeğe kalmadı, bu sefer iç sayfayı da görünce, temelli şoke oldum.

Bu haller, iyiye mi işaret? Keşke öyle olsa. Bu tablo, aynı sayfada bir araya gelenlerin ilahi tecellisidir. Piyango tertiplesen, bu kadarı yan yana gelmez. Desenize ki, bloglara nur yağdı. He valla doğrudur.

Ooo, kimler vardı kimler. “Yorumlar” ‘da tam sayfa olarak sıralanan isimlere bakınız peş, peşe: “ Muzaffer Cellek , Coşkun Karabulut., Fethiye Sarallar, Ayrıntıda gezinmek, Derin Mavi, Yurdagül Alkan ve Ümit Culduz.

Bu isimler, müthiş isimler. Herkese göre değişir tabi. Bu isimler, aralarından polemik eksilmemiştir. Buna rağmen, nasıl oldu da aynı sayfada alt alta gelebildiler. Hayret ki hayret. Siz de bakın hele.

Bir yere çiziyorum, bu isimler, bilmem kaç bin yıl sonra, ancak böylesi bir araya gelebilirler. Merih yıldızının bin ışık yılı mesafeden, Dünya ile Ay’ın arasına girdiği gibi. Bunu ne siz blogcu arkadaşlar görebiliriz, ne de bizleri yönetenler görebilir.

Bu isimler, aşağı yukarı Cumhuriyeti konu edinmişler kendilerine. Ama, içi beni yakar, dışı da sizleri.Görünüşe aldırmamak lazım. Bu şekilde bu isimleri, ne çarşı pazarda, elinde sepetle dolaşırken birlikte görürsünüz, ne de blog toplantılarında. Ama, bloglarda her an için kapışmaları, işten bile değildir. (İşlerinden 4 kişiden bahsediyorum)

Fakat laf aramızda, blog’larda kapışma olmayınca da bloglar, tatsız tuzsuz oluyor. Benden demesi. Hele bu sıralar herkes çok kibar. “Yazar” kadrosuna alınsınlar diye herkes, çıtkırıldım kesildi. Yeni adresi de şöyle yazarlığın:

<ı>“Horlama şıkıdım şıkıdım / Neredesin aşkım aşkım / Ah pek acayipsin imanım / Oynama balık derim / Oltayı da hemen atarım / Üç mum yakar / Keyfime bakarım / Horlama şıkıdım şıkıdım / Sen midye’de tava / Atma bana hava / Hem fena <ı>aşığım / Kendi çıramı kendim yakarım / Pek acayipsin keltoşum / Oynama şıkıdım şıkıdım..

 
Toplam blog
: 320
: 1741
Kayıt tarihi
: 16.04.09
 
 

Muğla Fethiye doğumluyum. Sanat okulu elektrik bölümü mezunuyum. Tarih ve Kültüre çok önem veriyo..