Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Kasım '08

 
Kategori
Deneme
 

Hoş geldin - hoşça kal ölüm…

Hoş geldin - hoşça kal  ölüm…
 

Senden korkmuyorum


Hoş geldin ölüm,

Ama biraz beklemen lazım.

Kendimi sınamalıyım, seninle gelmeye hazır mıyım acaba?

Evet seni ben çağırdım,

anlamsız ve boş yaşamımdan gitmek istediğim için,

bekleyebilir misin biraz?

Rica etsem…

Bir şey sormak istiyorum sadece meraktan,

çağrılınca bu kadar çabuk mu gelirsin?

Hemen belirirmisin yanı başında sana seslenenlerin.

Sesleri çok çabuk duyuyorsun , sanırım her an tetiktesin.

Yanı başına kadar gelenlerin seslerini fısıltıda olsa duyuyorsun.

Acaba ben niye çağırdım seni, bir bulabilsem nedenini.

Aslında bir çok neden var ama hangisi için olduğunu hatırlamıyorum.

Hoş geldin ama hoş olmayacak gidişin. Çünkü pişman oldum seni çağırdığıma.

Sanırım bu kez birlikte gidemeyeceğiz.

Bir şeyler var değişen bende. Birileri bana sesleniyor, sana seslendiğim gibi değil, farklı ……

Bu sefer affet.

Sanırım uzun zaman çağıramayacağım seni

Karar verdim, bu dünya daha güzel ve daha anlamlı.

Boş gelmeyecek her şey sanıyorum,

seni kandırmak için veya korktuğum için değil inan ki

sadece güçlü olmayı öğrenmeye başladım.

Buna sen neden oldun biliyor musun?

Sana teşekkür ediyorum ve seni her istediğimde çağırabileceğimi biliyorum.

Hoşça kal ölüm ……………

 
Toplam blog
: 118
: 663
Kayıt tarihi
: 11.07.08
 
 

İ.Ü İktisat fakültesi mezunuyum, özel bir şirkette mali işler ve personel müdürü olarak çalışıyorum...