Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Haziran '07

 
Kategori
Futbol
Okunma Sayısı
3054
 

Hoş geldin aramıza, Roberto Carlos!

Hoş geldin aramıza, Roberto Carlos!
 

A-‘’Roberto Carlos’’

B-‘’Ben bu isimi bir yerden duymuştum. İspanya ‘da oynayan Real Madrid’in Brezilyalı futbolcusu mu ne?’’

A-‘’Evet’’.

B-''Ne olmuş ona?''

A-‘’Duymadın mı, yoksa?’’

B-‘’Neyi?’’

A-‘’Dün geçe geç vakitler de Fenerbahçe’ye transfer olmuş.’’

Şimdi burada duralım. Halen transferden haberi olmayan futbolseverlerle yapılan röportaj tabii ki tepkilerini farklı açılardan gösterirler. Nasıl mı?

Eğer Galatasaraylı ya da bir Beşiktaşlı ile yaptıysanız röportajı tepkileri şöyle olur.

B- ‘’Hayırlı uğurlu olsun’’ derler boynu bükük. Çünkü onların tuttukları takımın yöneticilerin de Roberto Carlos’u alacak kadar paraları yoktur ve kıskanırlar.

Ya peki, Fenerbahçeli olan bir arkadaşlarla bu röportajı yapılmış olsaydık tepkileri nasıl mı olurdu?

B-‘’Yapma ya. Şimdi şöyleyim bu sene de yine Fenerbahçe banko şampiyon olur. Kıskananlar çatlasın.’’ Ve tepkileri aynen de öyle olur. Bir Fenerbahçeli olarak tuttukları takımın yöneticilerine sanki mesaj yollayarak memnuniyetlerini belirtirler.

İşte Fenerbahçe’nin büyüklüğü buradan kaynaklanmaktadır.

Süper Ligimizde eskiden Ali-Feyyaz-Metin dönemi vardı. Başlarında Milne ile Beşiktaş başarıdan başarıya koşuyor yeri göğü inletiyordu. Başkanları Süleyman Seba idi. Kendisini hep takdir etmiştim. Beşiktaş’a 16 yıl başkanlık yapmıştır. O zamanlar da keşke bizimde böyle başkan gelsin istiyordum. Nitekim de geldi. Şu an Aziz Yıldırım 8 yıla aşkın Fenerbahçe’de başkan.

Bir zaman sonra Fatih Terim diye bir antrenör geldi Galatasaray’a. Ortalığı dağıttı. Takımını üst üste 4 sene şampiyon yaparak bu dalda rekor kırdı. Bu da yetmedi. Galatasaray’ı Avrupa’ya taşıdı. 1999-2000 sezonun da serüvene Şampiyonlar Liginde başladı. Yapamadı UEFA Kupasında devam etti serüvenine. 17 Mayıs 2000’de emeline ulaştı. Arkadan da Avrupa Süper Kupası da geldi.

Fatih Terimin yarattığı bu takım 2002’de ki Dünya Kupasında Milli Takımın adı altında Dünya üçüncülüğünü yakaladı.

Onlar bir dönemler güzeldi yaşandı ve geçti. Geçmiş ola. Çünkü Galatasaray UEFA Kupasını kaldırırken hazırlıksız yakalanmıştı. Ve kazandığı paralar gereken yerlere harcanmadı ya da temel atılmadan UEFA Kupası geldiği için Avrupa’ya giden futbolcuların yerine takım oluşturulamadı. Değil Roberto Carlos gibi oyuncuları transfer edebilmek şurada dursun, onlar ilk önce kendi borçlarını ödesinler, bir görelim.

Roberto Carlos. Fenerbahçe’ye mi transfer olmuş? Olmuş işte! İnanmadım ve hemen Milliyetin İnternet sayfasına girdim ve haberi okudum. Arkadan yorumlara geçtim. Galatasaraylı ve Beşiktaşlı bazı arkadaşların yorumları fena değildi ama bazıları hiç hoş olmayan yorumlar yapmışlar. Üzüldüm onların adına. Neymiş Roberto Carlos 34 yaşındaymış. Pili bitmiş ve onun için baston lazımmış. Ha bu laflara gülerim işte. Onlar ilk önce Hakan Şükür’ü eleştirsinler sonra Roberto Carlos hakkında yorum yazsınlar.

Ve ben Roberto Carlos’un transferini gerçekleştiren yöneticilerin alnından öpmek istiyorum. Bakalım göreceğiz kimler haklıymış.

Şimdi inanmaya başladım. Fenerbahçe takımı diğer takımlarla arasında fark açılmaya başlandı artık.

Çok kısa zamanda yavaş yavaş başarılar gelecek. İlk önce onlardan şampiyonluk beklemiyorum, yalnızca Şampiyonlar Liginde takımımızı ilk 8 takımların arasına her sene sokma başarısını gösterebilirsek eğer, elbette bir gün de şampiyon oluruz. Bundan şüphem yok.

Temelleri attık, artık çıtayı hiç indirmemek üzere yükseltmeliyiz!

Başarıların daim olsun, Şampiyon Fenerbahçe’m!

Saygılarımla.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Valla bu iş gayet güzel, sevgili İzmir'li hemşerim. Çorum'lu hemşerim de yazmış "Posteri değil kendi geldi" Ona söylemedim, nereden bulmuş bu başlığı, valla ikininiz de özellikle Fenerbahçe taraftarına damardan :) girmişsiniz, okumaya doymuyor insan, gözümüz yok, iki Fenerli'nin yazısı da bugün hala en çok okunanlar arasında yerini koruyor. Amma büyüttünüz :) bu adamı. Daha gelmeden satılacak forma ve benzer ürünlerle FB kulübü transfer parasını karşılayacak neredeyse. Sizler böyle güzel güzel bloglar yazdıktan sonra bana ancak yorum yazmak kalır ki, seve seve yazarım. Esen kalınız.

İlyas Bayram 
 08.06.2007 17:01
Cevap :
Evet, İlyas abiciğim en kısa zamanda Karşıyakaya gelecektim. Ama bildiğiniz gibi Roberto Carlos her şeyi altüst etti.Her an gözüm orada rakamlar mütemadiyen yüksekliş gösteriyor. Hiç durmuyor durmasını da istemiyorum zaten. Geçmiş En yüksek rekor kimde araştırmadım ve devamlı okunursa o rekoru bile kırabilirim sizin değiminizle o Çorumlu arkadaşla beraber. En çok okunan yazımlardan biri bu blog oldu. Bu rekorumu bir daha kıracağımı sanmıyorum. İlginize teşekkürler. Görüşmek üzere.  08.06.2007 18:04
 

Abi çok haklısın , bir tarafta İnomotor , karuska , patates vs , bir tarafta Appiah , Kezman , Alex , Roberto Carlos. Yani isimlerini okuduklarında bile psikolojik olarak çöküyor rakipler.Yaşlı falan diyenler 75 yaşındaki hocalarına baksınlar.Bu sene Osmanlı tokadı yediler zaten . 14-0 .Anladın sen onu .Hadi cnm bye.

Kemalettin ÇOKSALLADI 
 08.06.2007 0:21
Cevap :
Kemalettin bey onlar konuştukça batıyorlar. Müstahaktır. Boşver kardeşim biz kendimize bakalım. Bize sataşacaklarına bizlerden örnek alsınlar. Öperim alnından.  08.06.2007 0:37
 

EVET FB CARLOS GII BIR FUTBOLCUYU HEMDE MADRİTTEN ALMIŞ.. RAKİPLER 2 LIGLERDEN OYUNCU ALMIŞ... WALLA KIMSE KUSURA BAKMASIN BU KISKANÇLIĞIN SONU YOK HER PROBLEMIN SONUNDA DA 10 YIL ONCEKI BAŞARILARI ON PLANA ATIYORLAR BIRAKIN BUNLARI ON SENEDIR NERELERDESINIZ HANI BAŞARI SAYGILAR HERKEZE

suleyman tahtakesen 
 07.06.2007 11:38
Cevap :
Teşekkürler. Vallahi de ben bu yorumunuza hayran kaldım. İp yaydan çıktı bir kere, gümbür gümbür geliyoruz. Onlar alkışlamak değil, bu takıma şapka çıkartacaklar. Sevgiler.  07.06.2007 11:57
 

Fenerbahçeyi şampiyonlar liginde Kabak borusu gibi öttürecekler.Alıştık artık kabak borusu sesine.Ya birazda Saksafon gibi öttürsünler.Yalanmı ustam Her şampiyonlar liginde.Öddürüyorlar.Ama Galatasaray Bir kerem öttürdü Avrupayı hala sesi yankılanıyor.Her şeyin şakası bir yana baktım yorum yazan biri bende yazayım dedim.Saygılar..Yazmaya devam yola devam helal sana fenerbahçe....peh

SİZ ve ben 
 07.06.2007 4:06
Cevap :
Doğru söylüyorsun hep kapak borusu gibi öttüyoruz. Öttüre öttüre saksafon çalmasını öğrencez abisi. Sen hiç merak etme. Birde Galatasaray Avrupa'da bir kere öttürdü sesi hala çalkalanıyor diyon. Vallahi ben 7 yıldır ne duydum ne de duyabildim. Aşkolsun kandırma beni.  07.06.2007 9:44
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 540
Toplam yorum
: 1222
Toplam mesaj
: 180
Ort. okunma sayısı
: 3168
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster