Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Kasım '08

 
Kategori
Şiir
 

Hoş Geldin Demeleri Sevdim

Hoş Geldin Demeleri Sevdim
 

AMASRA'DA GÜN BATIMI


Hoş Geldin Demeleri Sevdim

Gitmeler mi zor
Git demeler mi
Hiç bilemedim...
Ben hep
HOŞ GELDİN demeleri sevdim…
Hani
Yürek kokulu, özlem dokulu,
Söylenene
Burcu burcu sevmeleri hissettiren!
Ben hep
HOŞ GELDİN demeleri sevdim…
Hani
Yıllarca beklenen bebeklere,
Döneceği hiç beklenmeyenlere,
Avaz avaz söylenen!
Ben hep
HOŞ GELDİN demeleri sevdim…
Hani
” Sen gelmeseydin, ya gelemeseydin
Ben nefessizdim
Vazgeçemem gelmelerinden ” diyeninden!
Yazık…
Gitmek fiilindeyiz şimdi,
Çaresiz
Biz gidiyoruz bizden…
Ve
Duyuyor musun
Arkamızdan bağırıyor bize,
Umutsuz senle ben
Hoş geldin! Hoş geldin! Hoş geldin...

(26/12/2004 Ankara)

Sevtap Özkahraman

 
Toplam blog
: 121
: 745
Kayıt tarihi
: 07.11.08
 
 

1958 Balıkesir doğumluyum. Hacettepe Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Kütüphanecilik Bölümü mezunu..