Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ağustos '07

 
Kategori
Anne-Babalar
 

Hoş geldin kızım...

Hoş geldin kızım...
 

Bir minik yunus dünya geldiydi bu günden altıyıl önce...

Tam altı yıl geçmiş, ve ondan önce de bir 9 aylık süre... İlk haberini aldığım gün dün gibi oysa. Ayaklarım yerden kesilmiş bir o kadar korkmuştum. Kriz geliyordu biliyordum ve ama o da geliyordu. Hep çok istendi, hep gelmeliydi ve geldi...Umut olmadı adı ama umuttu bende hep ve hala da umut bakıyor yüzü bana gittiğim her yolda. İkinci kez baba oluyordum. Ama ilkinde çok genç olduğum için çok anlamamıştım o bekleyişin ne güzel bir süreç olduğunu. Artık her an daha önemliydi her an ve anın gerçek önemi vardı işte karşımda.

Yahu, tamam bu karardaydım ama ben de hiç bir şey değişmiyordu ki. Ben gene domuz gibiydim ama eşim halden hale giriyor ruhtan ruha kayıyor endişelerin biri bine katılıyordu. Her ay rutin kontrollerde ben anca ultrasound ekranından gördüğümle yetiniyordum ki o iki artı arasındaydı işte beklenen, ufacıktı o iki artının aralığı... Aylar geçti, dış dünyanın halleri çöktü üzerimize ama o iki artının aralığıda arttı. Yahu ben hala bir şey hissetmiyordum geliyor iştenin dışında.

“Yaratıcının erkeklere en büyük kazığı var ettiğinin ilk temasını hissettirmemesi olsa gerek. Ne suç işledik acep tüm bir erkek ırkı?”

-Bak kıpırdadı işte işte...

Amanın, koşuyorsun bir deli heves, koyuyorsun elini karnına.... Tık yok. Hani ya hani... Bu ne acımasızlıktır yahu. Kıskanıyorsun sonra.... Bir şey istiyor mu canın yok istemiyor yahu aş erer kadın kısmı sen de tık yok. “İskender 1.5 eti bol olsun” hopala yahu erik falan olsa. Ben zaten erik hep isterim olmaz... Ama ben aş erdim bizim anne yerine gizli gizli aşımı da yedim.Hayinim ya erkek işte...

Ağustos sıcağı bastırmış, artının aralığı çok artmış, sığmaz olmuş hatta artıların arasına. Artık balkondur mesken, uzun hayal etmeler; ya yürüyecek şu da olacak bu da olacaklar arsında balkon, esse diye dua etmeler...

Bu yazıyı yazdığım şu anlardan tam altı yıl önce iki telaşlı insan yarın ki randevuyu düşünüyorlardı. İkisi de sesiz ikisi de pek bir endişeliydi. Biri yani erkek olanı yani ben, doğacak değil mi, herşey iyi olacak. Her kadın doğurur ne var yahu. Kadın olanı, başarabilecek miyim, sağlıklı mı acabayı düşünüyordu...

Ertesi gün 16 Ağustos ta bir minik yunus geldi işte. Hayata gözlerini açtı anası ağladı “sen nesin ya diyerek”

-Engin, okul kaydını yaptırdım... Artık kızım okullu dedi ana telefonda. Minik yunus artık, bu yıl okullu. Kadıköy’de Türkmen mağzasının yeni müşterisi oldu.

Bense baba... Sağol anne... İyi ki doğdun kızım...

15 Ağustos 22.50

 
Toplam blog
: 97
: 635
Kayıt tarihi
: 04.01.07
 
 

öylecene yazmak istiyorum... Hepsi bu. ..