Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ocak '07

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Hoş geldin melek...

Hoş geldin melek...
 

Candan Erçetin"Melek" adlı şarkısında ne demiş bir hatırlayalım isterseniz ;

- " Biliyorum sen bir meleksin

- Seni sevmem için gönderildin..

- Biliyorum sen bir meleksin

- Son demlerimde çıkageldin... "

Diye devam eder. Benimde deyineceğim konu şu. İnsanlar hayattaki fizyolojik destekli tek rasyonel beyniyle neler yaratabiliyor. Bakın nesiller büyümeseydi yaşlılık olmazdı. Şimdi konuyu bebeklerden açıyorum.

Biliyor musunuz belki ama nesiller Adem ile Havvadan sonra çoğalmaya başlamışlar. Yeryüzüne ilk onlar inmiş.

Benimler gözlemlerim ve deneyimlerime göre bebek bakmak aslında insandan insana değişiyor. Örneğin ilk kez bebek yapan anneler için bebek bakmak zordur. Ama buna alışık anne adayları için daha kolaydır bebek bakmak. En azından ben böyle düşünüyorum.

Bebek insana ruhsal ve psikolojik yönden aslında rahatlık verir. Bebeklerin bir kerecik gülümsemeleri ile en stresli günümüz belki de sıcacık bir güne dönüşebilir. Tabi bu yazımdaki amacım sizlere bebek doğurmanın önemini anlatmak değil ama bebek gerçekten çok önemli.

Hele hele bebekleri ergenlik çağına kadar terbiyeli güzel ahlaklı yetiştirebildiysek, tamamdır. Siz birer olgun anne babasınızdır. Sözlerimi ünlü bir sözle bitiriyorum: " Sevgi, yeşeren bir tohum gibidir. Sulamazsan gelişemez. " Hepinize sevgilerle

 
Toplam blog
: 48
: 1980
Kayıt tarihi
: 24.10.06
 
 

Bursa'da ilköğretim öğrencisiyim. Spor yapmayı, teknolojik aletlerle oynamayı, hayatı keşfetmeyi ..