Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '07

 
Kategori
Yılbaşı
 

Hoş geldin yeni yıl.

Hoş geldin yeni yıl.
 

Mutluluk ve neşe için de hep beraber... Merhaba 2008


Bugün 31 Aralık. Herkes de bir telaştır almış gidiyor. Birbirlerine hediye alanlar ve verenler. Yeni yıl geldi ya.

Bu gece ne yapacaksınız diye bir soru sorsam?

Kimileriniz dışarıda gireceksiniz yeni yıla. Kapalı mekânlarda ve eğlence yellerinde canlı müzik eşliğinde yeni yılı karşılayacaksınız kim bilir. Kimileriniz de dışarıda kutlayacak sevgilinizin dudağına öpücük kondurarak yeni yıla merhaba diyeceksiniz.

Parası pulu olanlalar o geceyi değişik mekânda değişik bir ortam yaratmak için bu yolu tercih etmiş olabilirler. Ya parası olmayanlar mesela benim gibi. Eve mahkûm mu olacaklar? Hayır. Ve onlar PTT’ye gidip kutlama yapacaklar. O bizim bildiğimiz PTT değil? Onun adı olsa, olsa nedir biliyormuşsunuz? Pijama Terlik Televizyon’dur. Yalnız anlamayın sakın. Kendilerine göre bir eğlence yapacaklar. Televizyon onlar için bir eğlence unsuru ve günümüzde kanal çokluğundan dolayı değişik mekânlara gider gibi kendi evlerinde eğleneceklerdir.

Yılbaşı geceleri. Kimilerine göre umut kapısı, kimilerine göre de eğlence. Nasıl eğlenirseniz eğlenin. Bu gece de içki de içebilirsiniz. Ama aşırı dereceye kaçmadan... Burada bir şey sormak istiyorum. İçkiyi neden içerler insanlar. Biliyor musunuz? Ya kaderden ya da mutluluktan içerler. Kulama ise yaş günü kutlaması ya da mezuniyet gibi arkadaşlar arasında kutlamalar buna katılabilir. Özelikle yeni yılı karşılama da kutlamalar da içki tüketimini artıracaktır.

Ama ben burada içki tüketeceklere bir ufak hatırlatma da bulunmak istiyorum İnsanlar haddini bilerek içmeliler. Kapasiteniz kadar içmelisiniz. Ortalığı dağıtacak kadar değil. Ben içeceğim eğer fazla içersem.

Zaten fazla içenlerden de değilim. İçtiğimde de yanımda olmayacaksınız. Ben neden içiyorum ki.

Bu gün yılbaşı… Koca bir yıl geçti. Üzüntüsü ile tatlısıyla. Birkaç saat sonra da saatlerin 24.00’dünü vurduğu an zaman yeniden başlatacak. Saatler 00.00 takvimlerde 01.01. olacak. Yeni yıl için her şey yeniden başlayacak.

Umutları yeşerdiği, güzel günlerin başlangıcı olduğuna inandığımız yeni bir yıla girmenin heyecanı var hepimizde. Ben bunu hissediyorum.

Yeni yıl hepimize mutluluklar vermesi dileklerimle 1 yıl sonra görüşmek üzere sizlere mutlu yıllar efendim.

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..