Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mayıs '08

 
Kategori
Haftasonu
 

Hoş kalın

Hoş kalın
 

Yine uyuzlanılarak geçirilen hafta sonlarından bir tanesi. Radyo açık, tepemde çalıyor. Hangi radyo kanalı bilmiyorum ama bir türkü çalıyor.

‘ Keşke bu sevgiyi sevmez olaydım/beni anam babam düşman eyledin./divane miyim deli miyim hele ben/ bir yar için dolaşırım çöle ben/ıssız çöle ben ‘

Biraz önce de TSM çalıyordu. Arabesk ve fantezi müzik çalmadıkları sürece ne çalarlarsa çalsınlar keyifle dinlerim. Hatta tempo tutar çalan şarkıya türküye eşlik bile ederim. Bilmediğim şarkılarda eşlik ederken de uydururum.

Dışarıdan çocukların sesi geliyor. Maç yapıyorlar, geleceğin futbolcuları olacaklar. Şu an sanırım onlardan mutlu insan yok.

Hava tam deniz havası. Yazlığı olanlar kendilerini yazlıklarına atarak eminim denizin tadını çıkarıyorlardır.

Dinlediğim radyo istasyonu TRT FM miş. Şimdi söyledi de duydum. Yeliz çıktı şimdi de ‘ unut onu yüreğim ‘

Radyo dinlemeyi özlemişim. Aslında genelde radyo dinlememe rağmen bir süredir dinlemiyordum. Radyo TV gibi insanı strese sokmuyor. Hatta tam tersi relaks olması nedeniyle dinlerken insanı rahatlatıyor.

Garip konular, garip jüri üyeleri, garip sunucular, garip konuklar ve garip stüdyo konuklarına katlanmak zorunda kalmıyorsunuz.

İşte gol oldu, çocuklar çığlık çığlığa bağırıyorlar. Küfür edenler sanırım yenilen takımın oyuncuları. İtiraz ediyorlar, ‘ sizin kale daha küçük ‘ diye. Geçerken görmüştüm, kaleyi adımlayarak ölçüyorlar. İki taş, kale için yeterli oluyor.

Toplarını alıp kaçsam nasıl kızarlar şimdi bana. Reklamlarda izledim, çocuklar zillere basıp kaçıyorlar. Çocukken biz de yapardık. Halâ da yapasım var daaa…

Offff Leman Sam söylüyor şimdi de. Süper söylüyor. ‘ Bebeğim bebeğim. Saygı duyulası bir sanatçı.


İşte şimdi hüzün yaptım. Çok genç yaşta kaybettiğimiz Barış Akarsu söylüyor.

‘ Gel gör beni aşk neyledi ‘

Bütün keyfim kaçtı, ben de kaçıyorum.

Hoş kalın.
 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..