Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Kasım '11

 
Kategori
Mizah
 

Hoşbeş

Geçen gün şehir içinde yürürken, sıkça şakalaştığımız, çok sevdiğim bir arkadaşımla karşılaştık. Karşılıklı konuşurken elini ara sıra ağzına götürüyordu, konuşması da bir çeşitti. Nedenini sorduğumda, “ön dişimi çektirdim” dedi, çekilen dişinin yerini gösterdi. Ben de şaka olsun diye; “Yenge hanıma ne kadar söyledim, biraderime kızıp vuracak olursan, görünen yerlerine vurma kaba etlerine vur dedim, demek benim dediğimi dinlememiş” dedim. “Yok canım” dedi, gülüştük ve ayrıldık.

Çok değer verdiğim bu arkadaşımla birkaç gün sonra gene yolda karşılaştık. Şöyle bir sağına soluna baktıktan sonra, ” Hocam kimden duydun?” demez mi…?

Bu biiir!

On yıl kadar önce Bay-pas ameliyatı olup geldiğimde gene çokça şakalaştığımız bir bayan arkadaşım geçmiş olsun ziyaretime geldiğinde,”Pis kalbini temizletip geldin mi gari? dedi. Öteki konukların yanında ne diyebilirdim ki. Ama kısa bir suskunluktan sonra, “Ben temizlettim geldim ama seninki hala pis duruyor” deyiverdim de hep birlikte gülüştük.

Bu ikiii!

Evlenme çağına gelmiş bir arkadaşımın kızıyla her karşılaştığımızda “Uzat bakalım ellerini” derdim, nişan yüzüğü var mı diye bakmak için. O da beni her gördüğünde iki elini birden uzatır, adeta “Bak işte boş” derdi. Bir gün karşılaştığımızda soruyu değiştireyim dedim ve “Aranız nasıl” dedim. Ne yanıt alsam beğenirsiniz, “Hangisiyle?” demez mi?

Bu da üüüç!

Bir gezide yoldan geçen bir gence fotoğraf makinemi vererek bir poz çekivermesini rica ettim, çekiverdi. Makineyi alırken; “Çektin mi?” dedim, “Çektim” dedi. “Peki kaç kilo geldi” dedim. Genç dik dik baktı yüzüme. Ben gittikten sonra neler dedi kimbilir.

Veee!

Yıllar önce bir öğrencime “öküz” demişim, nasıl dedimse. Geçen gün karşılaştık o da avukat olmuş, hal hatırdan sonra, nasılsın bakalım “koca öküz” dedim, kahkahalarla gülüştük. Sonra, “Hocam hatırlarmısınız, bana hep “öküz” derdiniz, öğretmenim olduğunuz için bundan hiç alınmazdım, çünkü sizi çok severdim. Hem biliyor musunuz şimdi sizi bir baba gibi seviyorum” dedi. O kadar mutlu oldum ki öğrencim bana “babam gibisin” demişti. Eve geldim eşime “Falanca öğrencimiz bana böyle böyle dedi, “babam gibisin” dedi” dedim. Eşim “Demek sen ona öküz dedin, o da sana “babam gibisin” dedi ha…”dedi.

Öğrencimin “babam gibisin” demesinde ben bir gariplik bulamadım ya siz… Niye güldünüz?

 

 
Toplam blog
: 165
: 646
Kayıt tarihi
: 16.02.09
 
 

Recai Şahin: 1941 yılında Fethiye- İncirköy'de doğdum. İlkokul köyümde, ortaokulu Fethiye'de okud..