Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Necip Köni - Adana / TR

http://blog.milliyet.com.tr/necipkoni

17 Haziran '11

 
Kategori
Blog
 

Hoşbulduk... Güzel Türkiye'm

Hoşbulduk... Güzel Türkiye'm
 

SUUDİ ARABİSTAN - MAJARDAH / TARBAN Köyü


Merhabalar,  

Sevgili dostlar ve arkadaşlar... 

Evet, en nihayet dün gece ADANA Hava alanına memleket özlemi ile ayak bastım... 

Gerçektende " BİR BAŞKAYMIŞ BENİM MEMLEKETİM " duygusu içimde tekrar dalgalandı. 

Ailemi, şehirimi, memleketimi, siz dostlarımı ve arkadaşlarımı bayağı özlemişim. 

Neden bu defa böyle oldu bilemiyorum. Herhalde duygularım, mantığımın önüne fazlası ile geçti... 

Eee artık yaşlanıyoruz, insan yaşalndıkça daha fazla duygusal oluyor her nedense.? 

Suudi Arabistan'da kaldığım sürelerde, dolu dolu bir yaşam içinde (M.S.-622) yıllarını herhalde yeniden gözlerimle görme şansına nail oldum... Çünkü oradaki bu kısa zaman içinde çok şeyleri ve olayları bire bir yaşama imkanı buldum. İleri tarihlerde bunların bir kısmını sizlerle paylaşmak isterim gerçekten... 

Örneğin, " HURMA " TÜRKİYE'de = Meyva - SUUDİ ARABİSTAN'da = Kadın..... (Bu konuyu ileride sizlere anlatmak isterim doğrusu) 

 

 

 

Bu kaldığım sürelerde, oralardaki internet sıkıntıları içinde (Devamlı kesintiler ve çok yavaş olan bir internet bağlantısı ile) büyük güçlükler ile yazmış olduğum yazılarıma kulak verip, beni okuyan bütün sevgili arkadaşlarıma ve ayrıca da burada özellikle isimlerini açıklamak istediğim ; 

1* ATA KEMAL ŞAHİN - beyefendiye,  

2* EROL IŞIK - beyefendiye,  

3* YURDAGÜL ALKAN - hanımefendiye,  

4* ŞENNUR - hanımefendiye,  

5* MUHARREM SOYEK - beyefendiye,  

6* HASAN GÖKSU - beyefendiye,  

7* EZGİ UMUT - hanımefendiye,  

8* MESUT KARİP - beyefenfiye,  

9* "yeşilsoğan" LEVENT - beyefendiye,  

10* "Asabi Kedi " - beyefendiye,  

11* SERKAN SATI - beyefendiye,  

12* YILMAZ ÇETİNGÖZ - beyefendiye,  

13* EMİNE SUPÇİN - hanımefendiye,  

14* "Newyorker / sade vatandaş" - beyefendiye,  

15* ŞÜKRAN DEMİRTAŞ - hanımefendiye... 

arkadaşlarıma çok çok teşekkür eder, şükranlarımı sunarım...! ( ARAPÇA'da " ŞÜKRAN = TEŞEKKÜR) 

Ayrıcada beni okuyup, blog dışından olan arkadaşlarımada ayrıca sevgi ve selamlarımı sunarım. 

Evet, memlekete tekrardan HOŞBULDUM..! :-) 

Bütün arkadaşlarıma ve dostlarıma sonsuz sevgiler, selamlar ve saygılar suanrım...! 

NECİP KÖNİ - ADANA / TR 

 

 

 
Toplam blog
: 298
: 8548
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

Necip KÖNİ - İnşaat Mühendisi olup, güzel sanatlar onun bir hobisidir. Resim yapmak (karakalem çalış..