Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mart '09

 
Kategori
Deneme
 

Hoşbulduk

Herkese selamlar.

Yazmak sevdası beni sizlerle blog sayfasında buluşturan. Aslında tereciye tere satar konumunda hissettim biranda kendim. Zaten sizler de yazmak ve okumak sevdasında olanlar değil misiniz, bu bloglarda buluşma yerleri değil mi?

İşte ben de kendime, naçizane bir buluşma yeri açtım. Amatörce karaladıklarımı birilerine sunma isteği beni buralara iten. Daha önceleri girilen yazar yarışmaları, öykü denemeleri, şiiir çalışmaları hep amatör ruhla yapılan eylemlerimdi benim. Bunlar kalıcı olsun, biryerlerde birileri ile buluşsun isteği, Milliyet fırsatı ile buluşunca bu blog ortaya çıktı. Umarım paylaşılan yazılar yazarım, okundukça eleştiri notları düşülen.

İlk yazım bir deneme. Bakarsınız bir gün siyasete bulaşırım, bir gün spora. Bazen yaşamda umursamadıklarımızdan bir şeyler bulup yazıya dökerim, okudukça bolca " aa, evet" dedirten yazılar. Bazen yazmak için çırpındığım bir öykümü sunarım beğeninize...

Nice yazılası ve okunası yazılarda buluşmak dileğiyle...

 
Toplam blog
: 24
: 743
Kayıt tarihi
: 24.03.09
 
 

İzmirliyim, ve İzmirli olmaktan gurur duyuyorum. İşlerimden fırsat buldukça kitap okumayı çok seviyo..