Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '12

 
Kategori
Şiir
 

Hoşça kal !..

Hoşça kal !..
 

net'ten...


Yolların olayım yalın ayak yürüdüğün
Bas da geç yüreğime yüreğime
Alnıma yazılmayan bir sevdasın
Yok saydım seni kaderime kaderime

Kara bir gecenin lekesini taşıyor yüreğim
Her şey oldu bitti arası, sarhoşluğum cabası
Gel uyandır beni düşlerimden ve senden
Bulalım kendimizi kaybolduğumuz şehirlerde.

Saçının tellerine ömrümü takmıştım...

Yüreğine çizdiğim resim orada mı ?..

Haydi bak !..sil de göreyim...

İçimde sen, dışımda sensizliğim
Hadi gel de söndür sana olan yangınlarımı
Deniz olsan ne fayda...

küllerim rüzgarların koynunda şimdi.

Kumsaldaki renkli çakıl taşlarımdın...

Şiirlerime ilhamım sen değil miydin ?..

Sen dört mevsim yaşanılası kadındın...

Akşamın olduğu yerde bekliyorum...

Tan kızıllığı saçlarını boyasın kırmızıya..

Ey !..Muhabbet kuşlarının mavisi...

Ey !..Güvercinlerimin neşesi...

Gelincik çiçeği gibisin..
Baharlara emanetsin
Vakti gelince açarsın

Vakti gelince solarsın
Ama kokun hep yüreğimde
Ağlama sakın yokoluşlarıma
Ben hiç olmadım ki!
Dağlara savurdum öfkelerimi, ağladı bulutlar
İnce bir sızıydı oysa yüreğim, göremediğin kadar
Sevgiliye adanmış bir ömrün son mısralarındayım şimdi
Ayrılığın zindanlarında sana olan suskunluğum..

Hoşçakal.

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..