Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Nisan '08

 
Kategori
Şiir
 

Hoşça kal

Hoşça kal
 

Unutayım dedim seni, en azından bir süre.
Şu yoğunluk bitene kadar,
Ama baktım ki bende asıl yoğunluğu yaratan senmişsin,
Seni unutmaya çalışırken birden bir boşluğa sürüklendiğimi hissettim.
“biraz zamana bırakmalı” diyordun ürkek sesinle de,
Yine de sormuştum: “ne zaman?”.
Seni bilmem ama beni bu ihtimalle yaşamak bile mutlu etmeye yetiyorken,
Sana kavuşmaya korkar oldum bu günlerde, nedense.
Bilmiyorum kafam yine dağınık biraz, suskunum senin yanındaki halim gibi.
Yalnızım da üstelik ama nedense yanımda hep sen varmışsın gibi hissediyorum,
Sanki doğru bir şey yaptığımda bana gülümsüyor,
Yanlış bir şey yapmaya kalkarsam somurtuyorsun o köşede.
Yani senin anlayacağın benim mantığımla iyi geçineceksiniz.
O yüzden kusura bakma içimden atamam seni.
Senin adınla başlayan bir şarkıda yaşanmamış bir aşk görüyorum şimdi.
Sevdiğin biri var mı diye soranlara, hayır demek içimden gelmiyor,
Evet de demiyorum, 
Bilmiyorum.
Önünde, gelecek ve hayallerin varken karşına çıkmam,
Biraz zamansız oldu biliyorum, umuyorum ki hayallerin gerçek olur,
Ve gelecekte istediğin yere gelirsin,
Orada olmaktır ümidim,
O güne kadar beklemeye kendimi ikna edebildim.
Hoşça kal.
 
...
© hoPeace
12.12.2005 23:10 / Muğla
 
Yorumlarınız için teşekkürler.
 
Toplam blog
: 73
: 495
Kayıt tarihi
: 28.03.08
 
 

Artık herhangi bir sayfaya baktığımda daha net bir görüntü oluşuyor. Her yazıda 'sen'i görüyo..